Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, sice motorkář, ale toto jsem nikdy neřešil. Uvažuji o koupi skutra - 125 4 takt, Honda a našel jsem nájezdy 50- 60.000 km. Předpokládám, že tento nájezd bude bez úpravy tachometru. Co se dá v těchto kilometrech předpokládat na výměnu - řemen, olej, filtry beru jako spotřební materiál, ale např řemenice variátoru, ložiska kol,...?
Děkuji
Souhlas- je asi pravda, že někdo do koupě před prodejem nedá ani spálenou žárovku, jiný do poslední chvíle servisuje a tak při prodeji není třeba extra servis. Já třeba nyní dal do kupy Piaggio 500, ale nějak mne irituje ta váha a manipulace. Tj dnes jsem přivezl starší Hondu 150 a Piaggio půjde na technickou a dál do světa.
U těch číňanů je hlavním problémem materiál - šroubů, matek,...pamatuji si, že jsem jednou seřizoval bowden na křoviňáku čínské provenience a měl jsem po ruce jen jeden klíč, tak jsem si na druhou matku vzal kleště a jen uchopením jsem matku rozmáčkl. U čínských kamen byly nožičky ma M10 šroub- ukrouitil jsen jej 2 prsty / ale zase se dobře odvrtal a přeřízl závit/. Včera jsem si pořídil Hondu 150 SH a Piaggio 500 půjde dále - nějak mne už ta váha / 500 ccm cca 220 kg vers 134 u 150 ccm/ nebaví...no a i zmáhá.
Záleží na výrobci, Číňan je zralý do šrotu, Japonec max na dobití baterky. Mám Hondu s necelými 50tis km, koupil jsem ho před 8. lety údajně po výměně řemenu variátoru a měním jen olej a vloni jsem musel koupit baterku. Jinak jak to na podzim hodím do garáže, tak to na jaře vezmu, nastartuju a jedu (sorru ještě dofouknu kola).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.