Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zadní kolo permanentně přibržďuje

Od: quiew* odpovědí: 16 změna:

Dobrý den,

mám Hondu CR-V rv 2004. Zadní kolo mi neustále přibržďuje. Už mi to servis 2x opravoval, ale stále se to vrací. Mám pocit, že tam něco prostříkli olejem, aby to chvilku to fungovalo. Jinak říkali, že to rozebrali, ale na nic nepřišli. Netušíte co by to mohlo být? Kolo je po 3 km úplně rozhavené a smrdí (asi se páí destičky). Kotouč a destičky byly měněny právě kvůli tomu přibržďování před 2 měsíci spolu s novým kotoučem. Osobně si myslím, že to je něco na brzdě, co nevrací pakny zpět od kotouče. Nevím jestli tam je nějaká pružina, nebo hydraulická součástka. Auto má ABS. Ložisko předběžně vylučuji, protože nic nehučí, nemlátí, ani nijakou vůli tam nemám. Pokud je tu nějaký šikovný mechanik rád zajedu do vašeho servisu v Praze. Díky za rady a tipy.

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x
avatar jmlc

2x opravoval - něco stříkl, něco "uvolnil" - dokud tam nevyměníte celý brzdič, bude to dělat problém. I repasovací sady jsou jen dočasné - tak na 30tis km, než se problém vrátí.

Jestli chcete opravit - vyměnit celý díl!

juan*

Pravda pravdoucí. Vyměnit brzdič a to urychleně, než to odnese ložisko.

jenda22
Repase na smysl u zachovaleho dilu. Pokud je orezly do hloubky, pak cely brzdit. Ovsem repase je za par stovek, brzdic za tisice. To je snadne. Kvalita je srovnatelna, pokud nedela repasi lopata !

 

 

hodnocení

4x
avatar diesel

REKLAMOVAT špatně odvedenou práci,dát do jiného servisu!

 

hodnocení

0x

Co to byl za servis? Asi zkusit druhý.Buď se nevrací (neplave) třmen-to asi promazali,nebo pístky , ale nečastěji bývá přicpaná hadička

 

hodnocení

0x

Nemusí to být brzdič, ale například nenamazané nebo vadné ložisko. Já jsem měl tento problém u Favorita, u kterého vojáci pracující na výrobní lince ložisko zadního kola nenamazali.

jenda22
Favorit... Dobry for. Dalsi sranda je odopoved s vydrzi repasovanych dilu. Pist z brzdice se vyhazuje a nahradi novym. Zivotnost je stejna jako u noveho kompletu . Alespon je zde veselo u nekterych silenych odpovedi.

 

hodnocení

0x
Pokud tam neco prostrikavali, tak bych to videl na vykvetlou osu rucni brzdy v brzdici, ktera se seka. To, ze to prostrikate je reseni na chvili. Nevim, kolik stoji na hondu, na octavku jsem kupoval za 1500. Tak nema smysl neco repasovat protoze vetsinou je vyrezla osa, ktera v sade neni.
Ano..Ale nikdo tady nezmiňuje lanko..lanovod.To taky umí udělat své
Sorry, ale to by v tom servise musely byt uplne lopaty aby nevyzkouseli lanovody.

 

asd1
hodnocení

0x

Vyměň servis jsou to kreténi.

Několikrát se to tu řešilo = hledej. Znova se mi to sem psát nechce...

Klaiska je páka ručky nebo pístek, nejjednodušší je dát nový celý brzdič (pokud to neni ucpaná hadice - poznáš tak že povolením odvzd. se kolo odbrzdí - zvedneš zatočíš kolem.. Příp. zarezlý lanovody a ručka se nevrací.. Předpokládám ručku máš klasiku ne el.

 

quiew*
hodnocení

Díky všem za odpovědi. Byl to brzdič. Dali nový a kolo už funguje. Ale co se stalo. Teď mi úplně přesně stejný problém dělá druhé zadní kolo. Tak si myslím, že brzdič v servisu vyměmili pravý za levý. Když jsem chtěl vrátit původní díl, tak mi v servisu tvrdili, že ten původní brzdič vrátit nemůžou, že je zálohovaný, a že bych jim musel vrátit zálohu. Když jsem jim řekl, že je to můj díl tak mi ho přece musí vrátit mi tvrdili, že cenu zálohy mi odečetli z celkové ceny opravy a že teď dostavou proplacenou zálohu od dodavatele dílů. Setkal se někdo s takovou zálohou na díly? Já tedy nikdy ne, ale taky jsem brzdič nikdy neměnil, tak nevím.

pepeek

Takhle to nefunguje. Po předchozích akcích ze strany servisu které jste psal, mi spíš přijde, že to fakt vyměnili pravý za levý a snaží se vás natáhnout..

No pravej za levej měnit většinou nejde nesedí to
Nektere dily zalohovane jsou. Pokud jej chcete tak musite zalohu uhradit. Pravy za levy rozhodne vymenit nejde

Ano niektoré náhradné diely sa kupujú oproti zálohe. Starý diel sa repasuje. Ide najmä o odliatok,ktorý sa málo poškodzuje prevádzkou a po výmene dielov v ňom a po jeho očistení od hrdze a farby sa používa znovu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]