Nejste přihlášen/a.
Ahoj, nevíte o nějakém videu či článku, kde vysvětlují PDR (oprava důlků), našel jsem vše pouze v angličtině. Děkuju
Nářadí ti je k ničemu, když nemáš zkušenosti s plechem. On má to univerzální návod neexistuje. Chce to zkoušet, dělat a jsou za tím ohromný řady času. Sám mám na karosérie různý přípravky, co jsem si vyrobil a i přes to se PDR nevěnuji.
Tady si pan "karosář" neuvědomuje, že PDR se většinou praktikuje na drahejch nebo novějších autech a počítá se s tím, že se to opraví bez lakování, ale lze na tom nadělat tolik škody, že si to nedovede představit. Většinou to stojí renomé. Smysl PDR je v úspoře času a zachování původního laku. Pokud pak jde kvůli nepovedený opravě do lakovny, tak nemá taková činnosmysl.
Zlatý shnilotiny.
Rady k nicemu.
I s pomerne levnym vybavenim do deseti tisic korun se da udelat hodne parady. To dulezite jsou zkusenosti. Sam jsem s tim zacinal s naradim z ciny za tisicovku a dalo se. Sehnal jsem dva dole shnile blatniky z octavky a v garazi klepal, rovnal, tahal, svitil a klepal. Pak jsem s tim prastil, ze to nejde, pak se k tomu zase vratil. Desitky hodin. Zjistil jsem, ze o mnoho lepe to jde na aute, nez blatnik opreny o zed. Ovsem nejaka ta zkusenost tam uz byla a zacalo se darit, i kdyz je to ocistec. Chce to hooodne trpelivosti a pevne nervy. Nikdy bych si ale netroufl delat to pro ciziho, na novejsim aute. Jen nejaky ten dulek v rodine a to jeste rikam, hele bude to lepsi, ale nebude to dokonaly. Vetsinou to ale dokonaly je .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.