Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěl bych se zepat, zda někdo víte, jestli a jakým způsobem fungoval před rokem 89 export škody auto, do NDR, četl jsem nějaký článšk na neměckém webu, a byl zde uveden pouze ceník Trabantů a Wartburgů, jedno místo zaujala Škoda 1000MB jinak nic, tak by mě zajímalo zda se v pozdejších letech exportovala auta Škoda i ve více typech, třeba později Garde nebo Rapid, přiznám se, že ani nevím, jak se jmenovala prodejna aut v NDR obdoba naší Mototechny.
Díky všem.
Ahoj Václav
Tahle německá knížka [PDF, 95MB] (Werner Oswald - Kraftfahrzeuge der DDR) má prý veškeré informace.
Např. pouze 400 z 57 tisíc vyrobených Š110R šlo do NDR.
Rapid se neprodával.
Veškerý import zahraničních vozidel údajně prováděl VEB Automot.
Nejdůležitější auto-moto časopis té doby byl údajně Der deutsche Strassenverkehr. Možná najdeš nějaký archív na Internetu.
Ceny:
Š100 ... 16003,- M
Š110R ... 18000,- M
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.