Nejste přihlášen/a.
Obecne musite najit "nekoho" (servis), kdo Vam oficialne namontuje skrtici sadu (pokud teda vubec na tuto moto existuje) a vystavi Vam o tom oficialni potvrzeni. Na zaklade toho pak zapisou zmenu do TP. Co se deje po zapisu (respektive skutecny vykon) uz nikdo nekontroluje (ani na to nema zadna oficialni instituce techniku). Mozna snad v pripade nehody by do toho mohl nekdo teoretickty stourat...
Doplnek: vychazim tedy z technickych udaju na motorkari.cz, tak doufam, ze tam nemaji nesmysly.
Obecne: forma skrceni zalezi na konkretnim typu moto. Doraz na plynu, clonky v sani + pretryskovany karburator, omezovac otacek (zapalovani nepali), jine vacky nebo kombinace neceho zmineneho. U strikacek jina RJ. Jak je to u Bandita nevim, ale tipnul bych ten doraz+clonky a jine trysky.
Kazdopadne puvodni dily Vam tak jako tak zustanou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.