Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto skáče, nechce jet

Od: annamilas odpovědí: 18 změna:
Zdravím, mám otázku, moje maminka má Renault twingo 1.0 r.v. 2002, auto jí začalo jakoby skákat a řvát, chtěla jet dnes větší vzdálenost, jenže auto nechtělo vůbec táhnout, říkala, že ze začátku jelo v pořádku, ale pak se mu vůbec nechtělo, to škubání je hlavně když přidává plyn, je to prý jako kdyby se dusilo, nevíte někdo co by to mohlo být? Předem děkuji.

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mate59
hodnocení

1x

Může být zanesený nebo ucpaný palivový filtr.

 

hodnocení

1x

Nemá zataženou ruční brzdu?

Neodešla jí spojka? Může klouzat a auto řve a nejede.

max2
Taky jsem si rikal spise spojka.
Auto nejede:
Proslapnout plyn bez zarazene rychlosti, funguje motor spravne?
Zaradit rychlost a rozjizdet se. Auto uz zacalo skakat? Potom to bude ta spojka.
Jizda z kopce s vyrazenou rychlosti, pridani plynu, je nejaka spatna reakce?
Jizda do kopce pri stejne rychlosti, auto netahne, ale zpomaluje. Potom je na vine filtr paliva nebo turbo, coz toto neni pripad tohoto motoru.

 

hodnocení

1x
Těch příčin je tolik, že bysme je ani nevyjmenovali..Asi se v tom maminka šťourat stejně nebude a bude to muset dát někam do servisu.Diagnostika základ.. Může to být i zapalování.. lišta,popř kabely.. cívka,modul..Lambda.škrtící klapka.paliv.čerpadlo..svíčky atd atd
max2
Ano, pricin muze byt vice, Ale..
Uz podle prvotnich znaku se da na neco soudit, vcetne spatneho paliva nebo nikdy meneneho filtru paliva dotycneho uzivatele vozidla. (Neni mysleno od zacatku provozu)
Jeste bych doplnil poruchu turba, vozidlo 45 tisic km, 1,9 Tdi, kratke krupnuti v tahu, nasledne klesal vykon motoru, pri podrazovani do kopce az na trojku nesla rychlost pres 60.
Otocil jsem se a jel rovnou do znackoveho servisu. Tam na moji informaci, ze odeslo turbo, mel technik tisic duvodu, co vse se mohlo pokazit. No bylo to samozrejme turbo.
Kdyz jsem tam dojel poprve pri 115 tisici kilometru pro vymenu desticek brzd, se smali, ze to uz je aspon potreti. Hehe
Protoze uz bych musel mit menene i kotouce.
Jak byli prekvapeni, ze je to opravdu poprve, sice se menily zaroven i kotouce, Octavia I., pak priznavali, ze puvodni kotouce byly trosku mekci a hlavne na brzdy dojel nekdo az v 80 tisich.
Od te doby mam nektere znackove servisy za sasky a radeji si opravujeme vetsinu sami.
Nemam problem dat 5 tisic do znackoveho naradi, nez 8 tisic do pochybne opravy, no.
asd1

Fakt myslíš že v twingu bude turbo?

max2
Precti si muj drivejsi prispevek pod Gumidkem.
Jinak pisi predevsim sve vlastni zkusenosti, nee jedna babka povidala.
Jednou jim staly vlasy na hlave i ve Stodulkach servisu MB a uznali chybu a vse zacvakali za spatny servis v Brne, v castkach statisicu.
Ale zajiste jsi lepsi v oboru a rad si necham vzdy poradit. Lol
007cz
Je lepší, nech si poradit. Opravdu.

 

 

asd1
hodnocení

1x

To může být asi 100 závad.. Od zapalování přes dodávku paliva, lambda sondy, kat až po spojku... Může to být drobnost nebo oprava dražší než auto..

Pokud škube pod plynem tak to je často zapalování = svíce kabely cívka... Na tvůj popis by to chtělo věšteckou kouli..

annamilas
hodnocení

Pardon, pouze jsem se zeptala, jestli někdo neví popř. jestli někdo neměl podobné zkušenosti a jak to vyřešil, nic víc

annamilas, když ti dám otázku, zda někdo neví, co to mám za skvrnu na střeše auta na laku bílé barvy, tak mi tu hodně lidí napíše taky různé odpovědi. Od stromu plodů, od ptáka, od malíře, od vandalů, atd...

Na nejasné otázky nelze brát 100% odpověď, ať už je jakákoliv. Jsou to jen možnosti.;)

Až vyzkoušíš to, co napsal MAX, tak pak se můžem posunovat dál ke správné odpovědi.

asd1

V pohodě. Jen to opravdu může být asi 100 různých příčin a popis je hodně obecný..

Startuje normálně, problém je jen za studena nebo i za tepla, škube pod plynem i v nízkých otáčkách nebo jen vy vyšších, při přidání plynu hlavně na vyšší kvalt jde motor do otáček ale auto nezrychluje... Podobný informace napoví kterým směrem pátrat..

 

spu
hodnocení

0x

Může být zanesený vzduchový filtr

k2

Mate s tim konkretni zkusenost?

spu
19.02.22 18:02

Ano

k2

Jako ze auto z nicehonic nechtelo jet, zacalo skakat, škubat, dusit se pri pridani plynu a vyresila to vymena vzduchoveho filtru?

spu

Ano, přesně tak. Motor se dusil skrz bohatou směs

 

hodnocení

0x

Já měl stejné příznaky a byl to špatný katalizátor.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]