Nejste přihlášen/a.
Můj syn si dal do servisu opravit FORD Mondeo, které potřebovalo vyměnit nárazní,reflektor, mlhovku a nalakovat vyměněné díly. Servis mu vráti auto se stavem tachometru vyšším o 500 km. Je to normální?
Normální to není.Reklamovat.Při zadání objednávky se zapisuje stav tachometru a paliva,žádat servis o vysvětlení.
Většina servisů jede "per huba" , nic se nepřebírá ani nesepisuje, dáš jim auto řekneš co chceš a pak ti daj účet... Když bys chtěl sepsat zakázku a přejímku vozidla tak tě pošlou do ... autorizáku, tam to sepíšou ale za jejich ceny
Lojzo, měl by ten problém řešit tvůj syn, pokud není malé dítě. Pokud akceptoval bez papíru zakázku, že je to levnější, tak pak ať se nedivý. Nicméně 500km je nic i kdyby pro ty součástky zajeli. Něco jiného by bylo, kdyby tankování nechali na něm taky.
Byla to oprava na pojišťovnu, úhrada za opravu šla z povinného ručení viníka nehody. Servis si napočítal cenu opravy na 80 000 Kč.
To nic nemění na tom že mladej je nejspíš dospělej svéprávnej a měl by si to řešit sám.. Ale chápu mladej hodnej vyjukanej, tak by nad tim mávnul rukou..
Servis klasika autíčkáři, na opravě podojí pojišťovnu co to jde a vlastníka taky, s autem si jezdí kam potřebuje, přece nebude ojíždět svoje.. Nebo si jen tak vyzkoušel co je Mondeo za káru, tak to trošku prohnal po okolí.. 500 km vůbec neni málo na to že s tim měl jezdit jen ze dvora do dílny..
Mohlo to být horší. Mslm, že toto auto bylo ve značkovém servisu. Ve srovnání s tímto vychází najetých 500km jako prkotina.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.