Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaké první auto vybrat?

Od: toma odpovědí: 6 změna:
Dobrý den. Nastal čas kdy bych si chtěl koupit své první auto. Jelikož jsem student, mám omezený rozpočet. Nejradši bych se vlezl do 100 tisíc. V autech se ale bohužel absolutně nevyznám, proto bych potřeboval nějaké rady či zkušenosti. Chtěl bych koupit ojetý vůz, na komfort či výkon nehledím, naopak radši bych preferoval nižší výkon (nižší spotřeba). Co ale od auta potřebuji je, aby se vzadu dala nafouknout matračka a v autě spát. Rád cestuju a s autem bych jezdil po celé evropě. Několik týdnů jsem takto spal v octavii sedanu, ale nebylo to nikak příjemné (hodně málo místa). Věřím, že někdo má podobnou zkušenost, a že mi poradí, jaké vybrat. Děkuji
doplněno 14.02.22 12:37: Nemusí se jednat přímo o standartní osobák, možná bych se klaněl spíše k dvoumístnému užitkovému vozu
doplněno 14.02.22 12:38: Nemusí se jednat přímo o standartní osobák, možná bych se klaněl spíše k dvoumístnému užitkovému vozu

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

k2
hodnocení

2x

Mate divne priority. Ja cestovat po Evrope, tak je komfort a vykon na prvnim miste. Az vylezete po x hodinach cesty z nepohodlneho, hlucneho a lineho kramu a Vase jedina myslenka bude, ze jdete spat, nebo rovnou umrit, ale nejprve chcete ten kram ritualne podpalit, tak pochopite. To neni jako shanet neco, cim budete vozit material z 15km vzdalnenych stavebnin, to se da pretrpet v leccem...

Pokud si myslite, ze cim nizsi vykon, tim mensi spotreba, tak to taky uplne neplati. Az to auto trochu nalozite a zjistite, ze kazdy sebemensi kopec rvete na trojku, protoze na vyssi kvalt nejsou kone, zatimco ostatni maji zapnuty tempomat, motor se prevaluje lehce nad volnobehem a ridic se vali v sedacce a akorat volantem obcas koriguje smer jizdy, tak pochopite...

sirokko