Nejste přihlášen/a.
Vstřikovače se úplně běžně nechají otestovat a zrepasovat...Tato akce je do tdi relativně za pár korun... Ale spíš si myslím, že to , že nejede nebude opravdu ten problém, spíš bych řešil čerpadlo, turbo, váhu vzduchu.. Přišel jsem do styku s tdi čkama a samotné vstřikovače snad ani nikdy nebyli příčinou nejetí. U tdi vstřkovače když nejsou v kondici, tak stejně jede, jenom třeba více čudí... Předpokládám tedy, když jsou to jednopružinové vstřiky, že to je obyčejný vstřk...
Zkus si napřed prověřit ostatní části palivového obvodu.
Co já sleduji opraváře aut, tak na vstřikovači vymění maxámálně vnější o-kroužek. Do vnitřku nelezou a raději koupí nový vstřik, který je vyzkoušený.
Jaks vůbec přišel na to, že chceš upravovat tu nejdůležitější a vysokotlakou část? To ti někdo řekl u stolu nebo jsi už všechno ostatní vyměnil?
Tak toto tvrdenie je zaujímavé,aby pri vyššom vstrekovacom tlaku auto išlo horšie. To potom chiptuning alebo comonrail je len marketikový ťah? Jediným vysvetlení toho tvrdenia, je že tlak by mohol narastať medzi čerpadlom a vstrekom z dôvodu neprepustnosti vstreku,no to je už chyba vstreku a nie jeho nastavenia. Nastavovaním tu chybu neodstranite.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.