Dobrý den, je to rok co mi děda s taťkou přivezli pionýra právě od mého dědy, s dědou jsme ho dali dohromady a nějakou tu dobu šlapal. Byly s ním sice problémy typu že se sem tam rozesteloval předstih, něho že se zasekl plyn. Ale jednou jak jsem byl s kámošem tak můj pionýr začal ztrácet výkon až nakonec chcípl, dlouho jsem zkoušel všechno až od samotné svíčky, až po přívod paliva, no ani pak pincek ani neskytl. Nezbylo nic než motor rozpůlit, motor jsem rozpůlil vyměnil ložiska gufera, pacicku i tyčinku na převody, nový startovací segment, kliku jsem nechal protože mi bylo řečeno že je dobrá, dále ještě píst, kroužky, a vše co je potřeba. Chvíli po složení jsem se s pionýrem trápil než se mi ho podařilo nastavit. Jezdil jsem asi třičtvrtě roku bez jakéhokoliv zásahu a dnes se mi stalo to stejné jak tehdy s kamarádem. Jel jsem po rovné cestě najednou začal ztrácet výkon a tah až do té doby co chcípl a nešel ani rozlacit a ani nakopnout. Svíčka jiskru hází jak byk, cívka nová, kladívko též, magnet je namagnetovany, svíčka nová, kabel k ní taky, karburátor celý rozebrány a vyčištěný v technickém benzínu, těsnění pod válcem a karburátorem jsou nová a hlavu jsem obrousil brousící pastou, ale pionýr nejde. CO MAM DĚLAT?
Tak jestli má kompresi musíte přece poznat při nakopávání. I při pomalejším nášlapu musí být cítit tlak. Pokud má a má i ostrou jiskru (a správný předstih) tak musí být svíčka po pár neúspěšných nakopnutích mokrá. Co se týče dobré silné jiskry, tak preventivně raději vyměnit kondenzátor přerušovače. A samozřejmě zkontrolovat, že teče benzín, že se neucpalo sítko v nádrži. A samozřejmě připustit možnost, že byl blbě namíchaný mix. Raději nádrž vypustit do kanistru a namíchat a nalít znova.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.