Zdravím, chci pořídit dodávku do 3,5 tuny s čelem na 8 palet. S autem se bude jezdit převážně po Praze a okolí. Počítám ročník výroby od 2010 do 2015. Budu asi koukat na Německo, protože u nás nevědí, co si za to říct. Poradí někdo, jaká značka by se nemusela vysypat po týdnu provozu po Praze? Já vím, že se to může stát u každého auta. Ale co vím, tak známý jezdí s Ivecem Daily a na to jaké tomu dává čoudy, tak to docela drží. Chci jenom minimalizovat riziko, že do prvních peněz vyskočí motor z kastle díky
Iveco není špatná volba, je jich k vidění poměrně dost, sám jsem s tím jezdil, měli jsme to jako stěhovák - tedy skříň. Jezdil jsem jako stěhovák i MB Sprinter - ale to byla právě ta kasička na prachy, odešla přední náprava, kardan několikrát, převodovka - prostě furt něco Ovšem docela mě zaujala ta úvaha - auto do 3,5t , ještě na to pověsíte čelo, kolk tedy zbyde na náklad? U toho MB jsme to řešili, jestli to přilásit na B, nebo C, ale pokud by to bylo na to béčko, tak byla užitečná hmotnost nějakých 800-850kg, což uveze i malý Partner. Ovšem pokud na tom budete vozit polystyren...
To máte lehký - těch aut je spousta - jde jen o cenu.
Mercedes sprinter
Renault Master
Opel Movano
Iveco Daily
Fiat Ducato
Ford Transit
Citroen Jumper
doplněno 27.01.22 20:15:
Musím doplnit - ono je jedno, jakou značku kupujete - protože ta auta budou mít najeto 500tis.km a víc. Takže musíte o to víc hledět na konkrétní stav vozu jako celku! Servis asi nebudete dělat u autorizovaného servisu - tj. ptejte se svého servisáka, co by doporučil (pokud mu věříte).
max*
Tak hlavne ne ten Renault! Protoze pak si reknou jen za jeden vstrik od 8000 korun nahoru. Zadne nahrady tam nejdou dat, bo Renault je schopen behem jednoho roku pouzivat 2 odlisne nahradni dily na stejnem vozidle. Kolega nahore psal, ze Mercedes je drahy, no za celou dobu ksme menili jen jeden vstrik a to jeste u nakladniho auta. Paradoxne ani sevis v Jihlave, kde maji tech aut nyni 400, nemel tehdy ani klic na utahovani, tedy to nikdy nepotrebovali. Tteba brzdove oblozeni a kotouc brzd stoji na Mercedes Benz E mene nez na Skodu Octavii. Ale chapu, ze nekdo bude tvrdit, ze Mercedes je drahy na servis, pekny nesmysl. Na Sprinteru jsem ua 240.000 km menil jen imobilizer v zaruce, jinak jen olej, filtry a brzdy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.