Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Skříňová dodávka do 3,5 tuny

Od: stanislavmaly odpovědí: 4 změna:
Zdravím, chci pořídit dodávku do 3,5 tuny s čelem na 8 palet. S autem se bude jezdit převážně po Praze a okolí. Počítám ročník výroby od 2010 do 2015. Budu asi koukat na Německo, protože u nás nevědí, co si za to říct. Poradí někdo, jaká značka by se nemusela vysypat po týdnu provozu po Praze? Já vím, že se to může stát u každého auta. Ale co vím, tak známý jezdí s Ivecem Daily a na to jaké tomu dává čoudy, tak to docela drží. Chci jenom minimalizovat riziko, že do prvních peněz vyskočí motor z kastle díky

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar promon

Iveco není špatná volba, je jich k vidění poměrně dost, sám jsem s tím jezdil, měli jsme to jako stěhovák - tedy skříň. Jezdil jsem jako stěhovák i MB Sprinter - ale to byla právě ta kasička na prachy, odešla přední náprava, kardan několikrát, převodovka - prostě furt něco Ovšem docela mě zaujala ta úvaha - auto do 3,5t , ještě na to pověsíte čelo, kolk tedy zbyde na náklad? U toho MB jsme to řešili, jestli to přilásit na B, nebo C, ale pokud by to bylo na to béčko, tak byla užitečná hmotnost nějakých 800-850kg, což uveze i malý Partner. Ovšem pokud na tom budete vozit polystyren...

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

To máte lehký - těch aut je spousta - jde jen o cenu.

Mercedes sprinter

Renault Master

Opel Movano

Iveco Daily

Fiat Ducato

Ford Transit

Citroen Jumper


doplněno 27.01.22 20:15:

Musím doplnit - ono je jedno, jakou značku kupujete - protože ta auta budou mít najeto 500tis.km a víc. Takže musíte o to víc hledět na konkrétní stav vozu jako celku! Servis asi nebudete dělat u autorizovaného servisu - tj. ptejte se svého servisáka, co by doporučil (pokud mu věříte).

max*
Tak hlavne ne ten Renault!
Protoze pak si reknou jen za jeden vstrik od 8000 korun nahoru. Zadne nahrady tam nejdou dat, bo Renault je schopen behem jednoho roku pouzivat 2 odlisne nahradni dily na stejnem vozidle.
Kolega nahore psal, ze Mercedes je drahy, no za celou dobu ksme menili jen jeden vstrik a to jeste u nakladniho auta. Paradoxne ani sevis v Jihlave, kde maji tech aut nyni 400, nemel tehdy ani klic na utahovani, tedy to nikdy nepotrebovali.
Tteba brzdove oblozeni a kotouc brzd stoji na Mercedes Benz E mene nez na Skodu Octavii. Ale chapu, ze nekdo bude tvrdit, ze Mercedes je drahy na servis, pekny nesmysl.
Na Sprinteru jsem ua 240.000 km menil jen imobilizer v zaruce, jinak jen olej, filtry a brzdy.

 

hodnocení

0x

Ducato, Jumper, Boxer s motory Iveco JTD

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]