Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Máme HundaiI10 koupený v bazaru najeto 80000km. Jak je to s výměnou palivového filtru po kolika km? Problém máme při startování studeného motoru kdy motor ihned nenaskočí at je to při delším parkování nebo další den po příjezdu. Při zapnutí zapalování a delším čekání motor naskočí. Muže to být zaneseným palivovým filtrem? Muže zanesený filtr ovlivnovat chod motoru výkon atd? Děkuji.
Ohledně dodávky paliva čerpadlo - filtr - ti nejvíc napoví změřit tlak paliva na liště včetně poklesu při startu.
Výměnou paliváku po 80kkm nic nezkazíš, ale tim to spíš nebude.. Některý auta filtr ani nemaj jen sítko nebo je součástí čerpadla..
Bylo by dobrý diagnostikou se podívat na hodnoty z čidel, hlavně čidla teploty..
VIF do paliva neškodí - čistí od karbonů i od biosr., tim taky nic nezkazíš a prodělat na tom moc nejde - piksla stojí dvě stovky a vydrží dlouho, zaplatí se na spotřebě a životnosti dílů (lambdy, kat)
Filtry se mění většinou nebo u mě to teda mechanik vždy dělá, společně s oleji. Takže koukněte, do kdy máte oleje. Většinou, pokud tam máte nějaké longy(40k) je doporučeno měnit klidně po 20k najetých km. Koukněte na dveře řidiče, či v oblasti motoru jestli tam máte štítek, kdy se dělalo toto, a jestli tam nemáte příští termín výměn. Pokud oleje jsou nové, a filtr starý, tak je to hnus. Nevím jak to stojí na vaše auto, ale tipuju tak kolem 300kč takový filtr.
Nejsem mechanik, takže jestli to dělá filtr Vám neporadím, nicméně myslím si, že delší startování může být i otázka žhavení (svíčka) popř.baterka jestli je nabitá apod.
Menit palivovy filtr pri kazde vymene oleje je celkem zbytecne a dost pochybuji, ze Vas mechanik to tak dela...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.