Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Potkaný motor

Od: jan12345* odpovědí: 8 změna:

Dobry den. Peugeotu 207, 1.4i, 16v, rok 2007, 95tis, benzin, 65kw. Po delsi odstavce vozu udelan velky servis, pote auto prestalo startovat-rachotivy zvuk z motoru. V servisu nasledne vymenili zapalovaci listu,meli podezreni jeste na vstriky,problem se ale hned zase opakoval..nestartovalo. V servisu zmereny tlaky-nulove komprese, diagnostika nic neukazala, podezreni na rozvody(meneny komplet 2017) a potkany motor. Auto odtazeno do specializovaneho servisu, kde vymenili novy elektromagneticky ventil serizeni vackoveho hridele, pry se nenatacela kolecka na vacce, auto zkouseli 3 tydny, vse ok. Najel jsem od opravy par desitek km a jelikoz mi koncila prave stk, tak jsem auto dal do stejneho servisu na vymenu zadnich brzd a provedeni stk. Za par dni bylo hotovo, ale pry jim zase spatne auto chyta na startech v zime, pak jede ale dobre, ze to muze byt tim, ze je od vymeny ventilu zatim malo najeto. Po par dnech, auto pry startuje dobre, ale po 200m od startu chcipa, takze naucili auto novym hodnotam...ze se jim nezdaji vstriky, ale nejpis bude stacit natankovat vysokooktanovy benzin, ze ho zatim budou jeste par dni zkouset. Za 2 dny volali, ze auto nestartuje vubec, rozebrali hlavu-ohnuty a zlomeny 1 saci ventil, ktery spadl do valce, poskozeny 1 pist, upadle vahadlo, pricemz rozvody pry dobre nastavene, hlava snad taky ok. Pricina se pry neda zjistit. Nabidli mi praci na opravu zdarma, uhradit si jen nahradni dily, s tim, ze ale oprava je samozrejme nejista. Taktez nabidli odkup auta za 20tisic. Auto je ve velmi zachovalem stavu, mam ho od 1.dne. Pustili byste se do opravy? Navrhuji jen vymenit ventil, vahadlo, mesicky, pist a tesneni, olej prefiltrovat. Diky

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

3x

Oprava za cenu dílů se zkusit může, to by mělo být tak za 5k materiál (když si servis nepřihodí marži na dílech ale vezmeš to z e-shopu;)

Ventil se může ohnout jedině potkáním s pístem, jestli proměnné časování umí otevření posunout až do kontaktu nevim, možná je rozvod o zub skočený a už to dosáhlo.. Ohlých ventilů může být víc..

Pokud je auto OK, tak spíš sehnat jiný motor, ale ne přes servis, to vyjde za raketu.. Podobný motory seženeš kolem 5k, jen musíš trochu hledat.. Přehodit motor neni nic složitýho - odpojíš odmontuješ vytáhnou to dva chlapi na trubce.. Práce na den. včetně novýho rozvodu.. Taky to může být loterie, pokud nebereč celý auto kde ten motor jede. (zbořený zezadu vlastník se toho zbavuje za odvoz) apod.

Je to 15 let stará piksla, pokud ti nabízí 20k odkup tak to určitě jde opravit levně (jinak by to nechtěli ;)

jan12345*
hodnocení

Mam nejake fotky hlavy, pistu i ventilu, muj mail jan.fizek@centrum.cz

 

hodnocení

2x
avatar diesel

Nevím osobně bych spíše koupil jiný motor , nevím zda máte KFX,NFU...ale tyto se dají za cca5000kč,k tomu cca 3000 nové rozvody , pokud chcete preventivně ještě sundat hlavu, tak cca3000kč -těsnění hlava, sání,svody, šrouby hlavy,, hlavu otlakovat a příp vyměnit gufírka ventilů a zabroušení sedel a ventáilů-cca3000. Poté montáž sám doma a ... Nebo bych sehnal celou hlavu, tu nechat otlakovat , mové rozvody těsnění...

 

jan12345*
hodnocení

V servisu mi rekli, ze sehnat novy KFU tak 10-15tis-prace a odstrojeni, rozvody, celkem sakum prask tak 30tisic a neni zaruka, jaky je to motor. Takze tapu. Spis me zajima, kdyz jsem auto dovezl poprve s podezrenim na potkany motor, tak po vymene ridiciho ventilu vacky zkouseli tlaky, byly ok a urcite meli sundany dekl na kontrolu ventilu a na nic neprisli. A nakonec se to stejne potkalo...od vymeny ventilu jsem najel asi 60km, oni tam pak po stk jeste asi 40 a nakonec vysledek bidny. Natrefil jsem na spatny servis. Prej se jim to stalo pri startu a zadny podezrely zvuk, nejak to nechapu. Pry mozna konstrukcni vada a mozna byl trochu ohly uz delsi dobu az se zlomil(pod talirkem).

Proto píši samodomo . V servisu vždy raketa

Jen tak pro formu- motor typ HDY ve 106-v servisu odhad (těsnění pod palicí) cca 20 000kč a výš. Pořídil jsem těsnění VR , kromě pod svody-to bylo corteco, nové šrouby hlavy-také VR, rozvody (komplet set-kladka řemen VP, tuším INA)-to vše tedy ND cca2500 kč . Hlava do servisu, kde dělají hlavy-otlakování, rovinnost, zabroušení sedel a ventilů, výměna gufírek ventilů cca 2500 kč. Demontáž a montáž, seřízení ventilů,vše samodomo-práci si nepočítám, cena 5000kč-oproti servisu ušetřeno mim 15000kč!

 

jan12345*
hodnocení

No prave ze stara piksla to vubec neni, koupil jsem jako predvadeci novy v De, na auto jsem byl velice opatrny, je to vonavka, nehavarovana, interier jako novy, zvenku taktez, zadna koroze, nedavno mi za nej chlapik nabizel 70tis, to jeste jezdilo. Dnes bych ho prodal pred 80tis, fakt zachovale. Proto mam pocit, ze me ten servis podfoukl, sam autum prilis nerozumim. Dily mi rikali, ze tak kolem 6tis, ze by na tom meli 10%marzi, za praci nic..ale uz ted vim, jak to by to dopadlo. Furt na me tlaci, at se uz rozhodnu, chteli by to moc koupit.

rv 2007 není staré auto? Je to 14 leté auto! to je upž dost staré.jediné + je , že jej máte od novoty a víte v jakém je stavu, mimo motor.Proto jste dostal tady s ohledem na danou věc. pokud byste byl x-tý majitel, dostal byste radu odvezte to na vrakáč!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]