Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pár otázek k Fabii 9/2003

Od: alles odpovědí: 12 změna:

Koupil jsem Fabii Combi vyrobenou 9/2003 motor 1.4 16V.

Není mi jasné pár věcí a prosím někoho kdo vůz zná o vysvětlení podrobností.

1. Interiérové světla
Světlo mezi řidičem a spolujezdcem se rožhne hned. Tedy z 0% na 100%.
Ale když zhasiná tak již pozvolně pohasíní během pár sekund. Tedy 100% - 80% - 60% - 40% - 20% - 0.
Proč tedy nedělá to samé při rozhášení. Dělali to všechna auta co jsem měl. Beru to jako standart.
Je to takhle z výroby nebo je tam něco špatně?

2. Interiérové světlo v kufru
Po otevření pátých dveří někdy svítí a někdy nesvítí světlo v kufru.
Hledal jsem nějaký vypínač nebo tlačítko v kufru... bez výsledku.
Potřebuji aby se světlo v kufru rozsvítilo když otevřu páté dveře...
?

3. K vozu jsem dostal jenom jedny klíče (s dálkovým ovládáním centrálu, domnívám se že originál z výroby)
Vždy jsem měl k vozu dvoje klíče...
Kolik klíčů dávala Škoda k vozu?

4. Autorádio Škoda Music System 402
ve voze je tohle autorádio. Má tohle rádio třeba ze zadní strany možnost pro připojení AUX zařízení.
(cokoliv k čemu bych napojil kabel s jack 3.5 k propojení s telefonem pro přehrávání mp3/audia)

Děkuji moc


Pár otázek k Fabii 9/2003

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

1) V pořádku.
2) Problém v kabeláži, mikrospínač v zámku, kontakt žárovky...
3) Dva. Nechte si kdekoliv kde dělají klíče udělat kopii. Bude bez dálky, ale aspoň se dostanete do auta.
4) Nemá, ale můžete si pořídit něco takového.

 

asd1
hodnocení

0x

2) tipuju zlomenej drát v průchodce do kufru..

3) myslim že dávali dvoje jeden s dálkou druhý bez.. Klíč není problém dodělat dělá to spousta firem, buď klon nebo nový druhý..

 

hodnocení

0x

Autorádio nemá AUX. Je to vpodstatě nejzákladnější basic šmejd. Mnohem lepší je třeba symphony s CD, kdy je možno připojit emulátor cd changeru a dáš si tam klidně usb nebo sd kartu s písničkami. Rádio to pak rozezná jako cdčko.

Interiérové světlo pohasíná u všech pozvolna. Řeší to BSG jednotka na centrálním svazku elektriky. V té jednotce jsou i blinkry a případné funkce trojbliku při ťuknutí do páčky (jen některé BSG to umí dokodovat), pak stěrače a cyklovač, klakson a světlo interieru je tam taky v té jednotce.

Co se týče kufru a světla interiéru, tak pokud zapomeneš oteřené dveře, tak je tam ochrana proti vybití baterky a vzávislosti na nakodovaném čase v BSG se odpojuje svorka 30. Tedy veškerá elektrika zhasne. Stačí jednotku probudit tlačítkem na kufru nebo otevřením dveří a opět vše v autě svítí.

Origo jsou dva klíče. Každý klíč má unikatní číslo transpondéru a to se kóduje do paměti přístrojové desky (budíků). Mnoho klíčnictví dělá tzv. klony. Auto pak nepozná, že má dva klíče a stále rozeznává oba jako ten svůj jeden.


doplněno 18.01.22 11:25:

Pokud při rozsvícených světlech a nevloženém klíčku ve spínačce auto nepípá, že jsou zapomenutá světla, tak je vadný kontakt v zámku dveří. Má to pak vliv i na zhasínání světla v interiéru.

U fabie na 100% jsi nejsem jistej, ale u Felicie s modulem světla interiéru to funguje tak, že při otevření se světlo rozsvítí, po zabouchnutí stále svítí 15 sekund a pka pohasíná. Pokud se zapne klíček v zapalování během 15 sekund, tak zhasíná ihned po rozsvícení kontrolek (otočeném klíči).

asd1

Zapomenutý světla pípaj u všech dveří? Na Focusu to řve jen u otevřených dveřích řidiče..

Myslím, že jen řidič a maximálně spolujezdec vepředu. Nemám Fábii a když jsem měl, nikdy mě to nelákalo zkoumat.

asd1

= pátý dveře nefční mikrospínač ani přerušenej drát to nepozná...

Občas ano občas ne často dělaj ty dráty, je zlomenej někdy se dotýká někdy ne.. Pro ověření často stačí zahýbat průchodkou zvenku.. Holt nekvalitní kabeláž a ještě už stará... A F2 tu kabeláž má ještě horší, izolace ztvrdne zkřehne, poláme se a v tom místě se drát neohýbá do oblouku ale láme se a rychle se přeruší... Někdy se izolace jen rozjede odhalí jádro a vodiče se dotknou mezi sebou nebo spojí s kostrou..

ano, pokud blbne světlo v kufru, tak je vadný mikrospínač zámku nebo tazatel neví, že po prodlevě bsg odpojuje elektriku a světlo zhasíná.

skoda-dily.cz/...

asd1

Ano = řve to u všech dveří? Pak ano zadní dveře pozná..

asd1... řve to jen u řidiče, ale 100% ruku do ohně nedám.

Světlo kufru je na mikrospínač zámku kufru.

Oboje po nějaké době nečinosti (z fabriky kodovano tuším půl hodiny) odpojuje BSG (svorka 30).

 

hodnocení

0x

2. můžou nastat tři situace:

- pokud jen odemknete auto a rovnou otevřete kufr světlo se nerosvítí

- pokud odemknete a před otevřením kufru otevřete a zavřete dveře řidiče (možná jakekoli dveře to netuším) a až pak kufr tak se světlo rosvítí

- pokud v prvním případně necháte otevřený kufr a mezi tím otevřete a zavřete dveře řidiče světlo se dodatečně nerosvítí ale stačí kufr zavřít a znovu otevřít a rosvítí se

Neptejte se mi proč je to tak složité protože nevím, ale asi 5krát kvuli tomu byla měněna žárovka protože světlo také někdy svítilo a někdy ne a pak jsme zjistlily že to se žárovkou nemá nic společného a že je to takhle podivně nastavené z výroby

 

alles
hodnocení

0x

Prosím o upřesnění kde (která část) na fotkách má být spínač na světlo v kufru pátých dveří.

Děkuji!

Pár otázek k Fabii 9/2003 #2
Pár otázek k Fabii 9/2003 #3

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]