Nejste přihlášen/a.
U vinutých pružin vtšinou jako první praskne poslední, nebo první závit, ten co se začíná zplošťovat. Auto pak klesne o cca 20mm a mnoho lidí si toho ani nevšimne a ježdějí dál, není co řešit, Pokud to ale praskne někde uprostřed, je hodně nebezpečné s tím jezdit, obzvlášť, je-li to na předku. Vycpávání čímkoli může fungovat, stejně tak ale to může selhat a auto to rázem poslat do příkopu, nebo protisměru. Když už jet, tak nechat to tak, jak to je, pokud kolo nedře a jet krokem.
Pokud to dře o kolo, tak nechápu, jak s tím hodláte jet. Je pravda, že jsem podobnou situaci kdysi zažil - na starém Partnerovi mi praskla pravá pružina - přes noc, ráno jsme chtěl jet a hned jsem zjistil, že péro drhne o gumu. Tehdy přijel můj servismen s kolegou, aku flexou uřízli tu špici u gumy a krokem dojeli cca 30m do dílny.
Jinak se mi to stalo i na Octavii, tak rovnou přijeli s odtahovkou a ramenem auto naložili - což bych považoval za nejlepší řešení
Měl bych strach, že ten tenisák praskne. Odtahovka bude nejspíš nutná, nicméně pokud to je na nějakém blbém místě, tak bych auto přizvedl heverem a vnitřek pružiny zkusil vycpat hadry. Ale je to jen okamžitý nápad, netuším, nakolik by to fungovalo
Vyheverovat, stahovákem péro stahnout aby se uvolnilo a šlo s ním hýbat (nebo pajcrem), srovnat polohu aby nedřelo o gumu.. Vypodložkovat tvrdou gumou, hadrama, špalíkama aby nepérovalo a nestřelilo do gumy...
Určitě je lepší odtahovka, v ručení máš dost možná asistenci na odtah do servisu - to pak neni co řešit..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.