Nejste přihlášen/a.
Zdravím chci se zeptat, na hlavní čerpadlo common rail, do čerpadla palivo jde ale vrací se zpátky do přepadu. Ke vstriovačům jde jen malé množství. Čím by to mohlo být? Regulační ventil jsem zkoušel a funguje.
Tebe prvotně nezajímá množství, ale jaký tlak čerpadlo vyvine. Neboť do vstřikovačů jde relativně málo nafty. Nejlépe zapojit diagnostiku pokud lze a tam mrknout na tlak co vyvine čerpadlo při startování ... Pokud je tlak řádově nad 240 Barů, tak je to pro start únosné... Nízký tlak v rampě pokud pominu závadu čerpadla může být třeba tvořen netěsností regulačního ventilu a to záleží u jakého čerpadla. Třeba při odpojení většiny reg. ventilů (konektor) tak motor vypne a nejede, ale u čerpadel Denso (třeba Forf Transit) motor jede natvrdo a má tlak v rampě 900Barů. Další problém může být ve velké propustnosti vstřikovačů a proto čerpadlo nestačí natlačit požadovaný tlak. Neí špatné připojit regulační ventil na osciloskop a tam je vidět, že je ovládaný PWM regulací a oři startu je v podstatě sepnutý na plné napětí... Je vidět změna průběhu napětí. Pokud je vadný snímač tlaku, tak motor nejede vůbec, nejde napětí na vstřikovače a není ovládaný reg. ventil. Vstřikovače se spínají až s tlakem, tedy až čerpadlo vytvoří požadovaný tlak, do 600ot. /min nejde zpravidla/obvykle u CR plyn... Závada čerpadla může být opotřebení, ale i přepouštěcí ventil v čerpadle. Neboť u některých se to podaří rozchodit a jednou za čas se to chová tak, že čerpadlo má malý tlak...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.