Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu. Mám zezadu nabouraný Peugeot 206. Pojišťovna viníka to posoudila jako totální škodu. Já jsem si to také zjišťoval a neoplatí se to opravovat.
Chci si vytáhnout benzín z nádrže. Vůz půjde na vrakoviště.
Jelikož jsem to nikdy nedělal, následoval jsem návod autozive.cz/...
Pokud se chcete vyvarovat
rizikům, které nasávání ústy má, tak použijte osvědčený a také celkem
jednoduchý postup. I ten je v podstatě založený na fyzice. Hadičku zasuňte
do nádrže tak, jak jste zvyklí a zajistěte, aby její konce byl ponořený
v palivu.
Potom druhý konec ucpěte palcem a
udělejte několik rychlých pohybů směrem nahoru a dolů. Tímto zajistíte, že se
hadička začne plnit tekutinou bez toho, abyste ji museli dávat do úst. Po
chvíli začnete cítit na váš palec velký tlak, což je známka toho, že palivo je
již v hadičce. Video
Zkoušel jsem dnes vzít čirou hadici o průměru cca 17mm. Podařilo se mi ji dostat do nádrže a dělal jsem to podle návodu a nic.
Tak jsem tedy zkoušel nasávání vzduchu ústy. Tam jsem sice viděl benzín v hadici, ale ne že by zabírala celý vnitřní průměr hadice. Ale spíše šplouchal menší proud benzínu, který se zase vracel.
A tedy nepovedlo se mi dostat dostatek benzínu i když jsem zkoušel vdechovat dlouho. Samozřejmě jsem zkoušel hadici i různě vytahovat a dávat zpět abych bych pod hladinou benzínu.
Kolega z dílny mi říkal, že údajně by šlo u motoru někde přeříznout hadici od přívodu paliva a že by čerpadlo mi benzín přečerpalo. Poradil by mi někdo prosím kde tato hadice je. Viz fotky.
Není mi ale jasné jak by jelo čerpadlo bez motoru v chodu, což se zastaví když přežíznu ten přívod benzínu.
Stále nechápu, proč lidi to dělají tak velice pracně.
Najdi relátko palivového čerpadla a proklemuj spínací kontakty drátem. Budou tam dva kontakty cívky a dva kontakty od baterky jeden a druhý od čerpadla. Ty propoj.
Pak ti auto samo vyčerpá kamkoliv cokoliv a hned.
Nebo si najdi pojsitku fuel pump a kusem drátu na ni připoj 12V od plusu baterky.
palivo jde do hadičky do lišty vstřiků, kam taky jinam, že?
Přesně tak jsem to dělal, pohodlné a vysaješ skoro vše. Jen je třeba zjistit, která hadice je přívod a která odvod, je to popsané, označené i barevně a přinejhorším, když neteče, tak je to ta druhá.
Varianta je taky vyndat plovák a vysát dírou po něm, ale to už je zbyteně pracné a nevysaje se vše.
No, pokud bude chtít někdo nádrž jako náhradní díl, tak to tu neraď (díky). Sám jsem hledal náhradní nádrž na Feldu a skoro 80% prokousnuté nebo poškrábané, že jsem ji nechtěl.
Lidi totiž nepřemýšlí a hledají složité způsobi nebo rovnou jednoduché destrukční.
Doutnáku, relátko je spotřební věc stejně jako žárovka. Nádrž je specifická i v rámci jednoho modelu od výrobce nebo motorizace.
Já jezdím na vrakáč i 40km. Jezdím tam, kde si to vymontuji sám svým nářadím. Nidky vrakáče s regály a překupníky. To je na nasrání a žádná radost s dílu.
... akorát nepřivézt napětí na odpor reostatu měřáku paliva.
12V od baterky s možností 400A do zkratu dokáže ten pidi drátek slušně zahořet a v nádrži s palivem bych to neriskoval i když je tam málo kyslíku a nemělo by to bouchnout.
Nestačí jen sepnout klíček ale nestartovat? Čerpadlo by mělo jet do natlakování lišty, = když bude volná hadice tak pojede furt..
asd1... tyhle vozy nemají čidlo tlaku. V ECU je v programu časová prodleva tlakování a pokud ECU nedostává signál otáček motoru, tak přísun paliva okamžitě přeruší.
To, co popisuješ je velice nebezpečné a žádná automobilka to nemá.
V případě nehody auto se zapnutým klíčkem (což je vždy) a poškozeným palivovým potrubím nehodou bude ECU nekontrolovatelně dávat benál do místa nehody a všude by kolem auta smrděl nateklej benzín z nádrže, který by tam čerpadlo nacákalo a hrozil by požár a uhoření.
Vždy jsem se setkal, že je tam delay a snímání otáček. Buď v ECU nebo jako samostatné relátko se vstupem 1 od rozdělovače na snímání otáček, 15, 30, 31 a silové kontakty pro sepnutí relé palivového čerpadla (takové relátko mělo BMW E30 tuším.
U Favorita čerpadlo nasálo pokaždé na 2s. U MPi Simos 2 Felicie jen poprvé a pak jsi mohl opakovat klíčkem jak jsi chtěl, ale nasálo až po 1 minutě opakování.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.