Nejste přihlášen/a.
Moje přítelkyně má 1,9 TD a má problém s kontrolkou mazání, která když je motor studený a když otáčky přesáhnout přez dva tis. začne pípat a blikat. Dělá to i když je motor zahřátý po delší cestě třeba na dálnici při plynulé jízdě. Čidlo u motoru má nové, tím to není, olej i filtr je také vyměnění a olej nikde neuniká. Už to dělá delší dobu a mechanici si neví rady. Děkuji
Pokud by to bylo malým tlakem oleje svítila by kontrolka spíše hned a ne až při 2000> ot. Je ,ale jednoduché to zjistit. Pokud říkáte ,že je čidlo OK tak vemte žárovku a připojte na + ,druhý kontakt připojte na čidlo. Nastartujte a odzkoušejte jestli se bude rozvěcet. Pokud ano motor není mazán a bude nejspíš vyběhané ol. čerpadlo (do výměny nejezdit). Pokud se nerozsvítí pak je zrada v elektrice stačí někde prodřený kabel který chytá kostru atd.
Chtělo by to změřit tlak tlakoměrem.Těch příči může být mnoho-např.šály na klice,čerpadlo, atd.Dokonce jsem viděl trošku "líznutou" vanu o kámen a sací trubka byla přicpaná.Občas stačí použít hustší olej-Jakej tam teď je?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.