Nejste přihlášen/a.
Můžeš mít ucpaný přívod vzduchu, sundej filtr vzduchu a zkus nastartovat. Zaolejovaná svíčka je buď moc benzínu(nebo moc oleje v benzínu) a málo vzduchu nebo je chyba po elektrické stránce-svíce má malou jiskru - může být špatná svíčka, vysokonapěťový kabel nebo fajfka svíčky, vysokonapěťová cívka zapalování, magneto/cívka na výrobu elektiky dává málo elektriky(může být načaté vinutí), může být vadný/načatý kondenzátor na zapalování u kladívek. Nepoužívej benzín s BIOsložkami, po delší době ty biosračky rosolovatí a ucpává to jemné benzínové filtry a hodně úzké trysky. Jinak taková debata o fichtlu Zvětšení výkonu F/...
Zkontroluj ještě fajfku-stáhni ji ze svíčky a vyšroubuj z vysokonap. kablíku zapalování. Jestli máš neodrušenou (jen bakelit) tak vezmi ohmetr a zjisti její "průchozí" odpor, měl by být okolo nula Ohmů. Potom vyšroubuj vysokonap. kablík z cívky zapalování, nasaď/našroubuj ho na fajfku a opět měř. Při měděném jádru ve vysokonap. kablíku by měl být celkový odpor i s fajfkou opět okolo nula Ohmů (žádný odpor). Při šroubování vysokonap. kabílku do cívky i na fajfku se ráda ta měď ukroutila a bylo potřeba zkrátit konce vysokonap. kablíku, případně dát kablík nový. Svíčka může i špatně pálit, pokud je na ní vrstva karbonu či jiného "bordelu"-doporučím svíčku opálit menším plamenem propan-butanového hořáku a spálit úsady.
Bohatá směs - závada asi v plováku. Možná zaseklý, jak tu už někdo píše, možná děravý a tím i těžší o palivo, které do něho nateklo.
Po odstranění závady bych pro jistotu provedl dekarbonizaci výfuku, ale i výfukového kanálu ve válci motoru, případně hlavy válce (pozor na pístní kroužky)..Chod s bohatou směsí urychluje u dvoutaktu zvýšenou tvorbu usazování karbonu ve spalovacím a výfukovém prostoru a snižuje výkon motoru.
Ucpaná tryska. U 50ccm je tryska hodně malá a velmi snadno se ucpe (přeněji znečistí, nemusí to být ani viditelné). Zvlášť u starého stroje s plechovou nádrží je skoro nutný palivový filtr (ten, co se dává na hadičku, stojí pár korun). Takže přidat filtr, vyčistit karburátor a vyčistit trysku (profouknutím nebo žíní, do trysky nestrkat nic kovového!).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.