Nejste přihlášen/a.
Pokud je disk v pohodě, tak je plocha styku s pneumatikou čistá a nepoškozená a není problém. Ale pokud je plocha poškozená, což při pohledu na foto tomu i věřím, tak bývá poškozená krycí laková vrstva a samotný hliníkový disk bývá poškozený korozí, tak pak je problém. Tak se plocha nouzově podlepí... Někdy to je řešení, ale při velkém množství plošek či velké plochy to může být i neřešitelný problém...
Měl jsem stejný problém -neustále jedno kolo ucházelo-v pneuservisu ponořil celé kolo do "vany"s vodou pro zjištění úniku-taktéž okolo dosedací lochy. pneu sundal a disk pěkně obě dosedací plochy vyčistil.Žádné tmelení, žádné lepení.jen vyčistil dosedací plochy-ale ten disk i zvenčí vypadal minimálně o 3 třídy lépe než Váš.kolo obul a opět do vany-únik nebyl.
"Jen nevim proc to ani po nekolikatere navsteve pneuservisu nebyli schopni vyresit.."
Ale byli schopni vyřešit-jenže to by přišli o nějaký zisk-byla by to jen jedna návštěvy s vyzutím pneu revizi dosadacích ploch s případným očistěním a opětovným nasazením pneu na disk.- takto za všlijaké "tmelení" a několik Vašich návštěv měli větší výdělek!
Spíš další a další práce zadarmo kvůli reklamaci špatný montáže - součástí obutí je kontrola ráfku, kontrola pneu a po namontování i kontrola těsnosti. Tyhle věci uchází hned a ne až po měsíci.. Pneuservisy se s tim moc nemažou, nečistí ráfky, gumu neprohlížej ani z ní nevysypávaj bordel, jen štětcem rychle ojedou těsnicí plochy jednim kolem a šup na ráfek. Často je kraj těsnicí plochy potrhanej od pajcru kryž gumu sundavaj a funkční je jen polovina plochy...
Nejlepší je mít dvě sady ráfků a nový gumy jen jednou nasadit a mít je tam do ojetí, pak tyhle problémy nejsou...
Duše tam být nesmí, to je nebezpečná prasárna.
Asi bych ten disk vyměnil za lepší, či nový. Když píchneš duši, nestihneš zastavit a gumu ráfek rozřeže, nemluvě o případné neovladatelnosti vozidla. Duše je samozřejmě také řešení, ale bezdušovky pokud přímo neprasknou na boku, ale jen se propíchnou, ucházejí pomalu a lze na nich dojet domů či do servisu a jejich defekt tě neohrozí nečekanou ztrátou směrové stability. Považuji je za mnohem bezpečnější.
Pokud se jedná o starší vozidlo, do kterého nechceš mnoho investovat, pak ten vadný disk zkus najít někde ve šroťáku nebo na googlu v bazaru apod a nezbavuj se výhody bezdušovek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.