Zdravím mám zetor 6718, motor je po GO, chytá na drc běží pěkně a tahá pěkně, ale z výfuku mi jde lehce modrý kouř na volnoběh. Neví někdo co by to mohlo způsobovat? Řekl by jsem ze je lehce zakarbonovaná klapka výfuku, děkuji za odpověď
Řekl bych normální. Lidi tam lejou M6A bez aditiv a celý motor silně zakarbonovaný. Já leju M7ADSIII a motor opoznání čistější i na odstředivce a kouří pořát stejně.
Záleží i na vstřikách a dávce rotačního čerpadla nafty.
...
Spousta lidí píše GO a půlku věcí neudělá. GO není jenom rozebrat a složit a přetěsnit (odtlakovat, vstřiky, repasovat čerpadlo, přebrousit kliku, nové lágry, zabrousit ventily na hlavách, atd...)
noha
... Rotační čerpadlo u starého ZETORA? Modrý kouř může znamenat spalování oleje, doporučuji sledovat hladinu oleje v motoru i ve vstřikovacím čerpadle a na závěr nezapomeňte přetáhnout hlavy po najetých (natočených) mth.
Jezdíte moc polehku, občas potřeba stroj zapřáhnout do tahu ať se vypálí karbon, ale motor musí být zahřátý. Po go pozor tam musíte motor zajet, pak můžete vypalovat karbon.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.