Nejste přihlášen/a.
Při studeném motoru - benzín bez turba jsem prudce přidal otáčky na jedničku nebo na dvojku až otáčkoměr lehce překročil 4000 a v ten moment motoru klesl výkon a rozsvítila se kontrolka diagnostiky motoru - při ubrání plynu zhasla a pak už i při částěčně prohřátém motoru se to už toto nestalo.
Jen tak pro zajímavost tak třeba Ford Focus 1.8/85kW 1999, benzín motor ZETEC třeba z té doby jako ojedinělý EGR ventil neměl... Ale to je zvláštnost.. Tehdy motor splňoval normu ještě bez EGR... Na technické spaliny byli vždy plně vyhovující...
Slavo a co máš za auto?
Motorů bez EGR je víc.. Např. FIRE, ten ho taky nemá a plní i euro 6b..
Tazatel: padl do nouzáku, diagnostikou se můžeš podívat proč, v paměti je zapsaná chyba.
Vytáčet studenej motor je prasárna, pokud nepotřebuješ vyklidit prostor před nečekanou a nebezpečnou situací...
Zřejmě při vytočení motoru seplo ASR aby omezilo výkon motoru a zabránilo protočení kol. Na Fabii se běžně stávalo že to motor vyhodnotil jako chybu zválšt pokud už byl částečně zanesen EGR ventil. Kontrolka většinou při dalších startech zhasla. Až když se EGR zanesl úplně tak pak svítila pořád ale žádný vliv na motor to nemělo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.