Nejste přihlášen/a.
Můžu ti poradit pouze toto:
Auto-opraváři v německé televizi uvádí klidovou hodnotu odběru proudu z baterie do 0,03A (to je 30mA). Takže tvoje hodnota je dvakrát větší než má být.
Ty můžeš připojit multimetr do obvodu baterie tak, abys na měřák viděl u pojistek. Pak vytahuješ jednu pojistku po druhé a podle toho u které pojistky klesne hodnota proudu, tak v tom obvodu je něco co tu elektřinu z baterie spotřebovává.
To musíš dohledat podle schéma elektrického zapojení.
A u moderních aut trvá několik minut až několik desítek minut od uzamčení auta až do přechodu všech řídících jednotek do úsporného režimu.
70 mA není málo, ale ani moc... Určitě to nebude ta správná příčina... Typoval bych ne velké prudké samovybíjení... To bych zkusil prověřit! Samozřejmě na nabité a pak odpojené baterii... Setkal jsem s tím, že na 100% nabitá baterie, startovací proud dle EN v pohodě, ale za tři dny 30% ... Když to tím nebude, tak aspoň tuto možnost zkouška ověří...
Hlavní problém je samotné měření. Manipulace s póly baterky vždy resetuje a probudí jednotky. Třeba u Fabie BSG jednotka díky tomu půl hodiny žere 100mA.
Ty jednotky sami sjedou do stanby režimu. Nežerou kontinuálně furt to samé.
Takže nechte ampérmetr připojený a sledujte pokles proudu až po půl hodině až hodině.
Dřív ne!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.