Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vybíjení akumulátoru

Od: michal4 odpovědí: 7 změna:
Dobrý den, prosím o radu jeden den nabiju akumulátor v autě a třeba o 48 hodin později se nerozsviti ani budíky - vybije se. Dneska jsem zkusil odpojit záporný pól od akumulátoru a změřit mezi záporným kabelem a záporným pólem od baterky proud, naměřil jsem 0,07A dočetl jsem se že když je to míň jak 0,1A je to v normě. Můžete mi poradit kde může být chyba? Předem děkuji za odpověď.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar milancukrar

A když odpojíte akumulátor na 48 hodin, jaký je jeho stav?

 

hodnocení

0x

Můžu ti poradit pouze toto:

Auto-opraváři v německé televizi uvádí klidovou hodnotu odběru proudu z baterie do 0,03A (to je 30mA). Takže tvoje hodnota je dvakrát větší než má být.

Ty můžeš připojit multimetr do obvodu baterie tak, abys na měřák viděl u pojistek. Pak vytahuješ jednu pojistku po druhé a podle toho u které pojistky klesne hodnota proudu, tak v tom obvodu je něco co tu elektřinu z baterie spotřebovává.

To musíš dohledat podle schéma elektrického zapojení.

A u moderních aut trvá několik minut až několik desítek minut od uzamčení auta až do přechodu všech řídících jednotek do úsporného režimu.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Klidový odběr idealně 20mA
Do 30mA dobrý
70mA je moc ale to by dobrou baterii uplně vyštavit přez noc nemělo
Jak maš starou baterii?
Co je za značku baterie?
Odpoj radio jestli ti odběr neklesne
Co to je za auto?

 

krtek6
hodnocení

0x

a jsi si jistý, že jsi tu baterku nabil na 100%?

 

hodnocení

0x

70 mA není málo, ale ani moc... Určitě to nebude ta správná příčina... Typoval bych ne velké prudké samovybíjení... To bych zkusil prověřit! Samozřejmě na nabité a pak odpojené baterii... Setkal jsem s tím, že na 100% nabitá baterie, startovací proud dle EN v pohodě, ale za tři dny 30% ... Když to tím nebude, tak aspoň tuto možnost zkouška ověří...

 

hodnocení

0x
avatar mara21

Zdravím,podle mě máš špatný akumátor.Už nedrží kapacitu a sám se vybijí.;)

 

hodnocení

0x

Hlavní problém je samotné měření. Manipulace s póly baterky vždy resetuje a probudí jednotky. Třeba u Fabie BSG jednotka díky tomu půl hodiny žere 100mA.

Ty jednotky sami sjedou do stanby režimu. Nežerou kontinuálně furt to samé.

Takže nechte ampérmetr připojený a sledujte pokles proudu až po půl hodině až hodině.

Dřív ne!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]