Nejste přihlášen/a.
Záleží jaká je převodovka-zda jde o BE nebo MA, i když obě mají vypoušťák zezadu na difu na nejnižším místě /tuším 4hranná hlava/. Převodovky řady BE mají z boku, dostanete se na to po sundání LP kola a plastového zakrytování,plechový kryt který je přišrouben několika šrouby tuší druhý sezhora je kontrolní a nalévací-má větší šestihrannou hlavu než ostatní a na některých ještě vnitřní imbus 4hran jako dveřní klika. Jinak běžně se olej nalévá odvzdušňovacím "špuntem" sezhora převodovky.
Nejprve vyměňte olej za předepsaný Total Transmission Gear 8 75W-80 nebo novější olej Total Traxium Gear 8 75W-80. Množství 2litry, někde se píše do suché skříně, výměna pak jen 1,8l
Nejdříve bych ale umyl a sledoval kudy může olej unikat a dle toho postupovat.
diesel:Jasně děkuji, tak 4 hran nemam to je jasný. To hučení může dělat nedostatek oleje? Teď nám nedávno dělali přední nápravu a buď si toho nikdo nevšiml,nebo to nechtěli vidět. Ten Dif je poblitej od tesnění sešroubovaných protikusů. Tohle asi v domácích podmínkách na heveru a jestě v zimě nezvládnu Ale děkuji za cennou radu.
Asi takhle-ne některých ten vnitřní 4hran může být a na některých není Na 405 byl na olejové vaně ale na převodovce nikoliv, na 106 byl na vypouštěcím na difu,Xantie HDi neměla a LFY na olejové vaně stejně jako BéXo-to mělo ale společnou olejovou náplň motor převodovka (ležatý motor tzv monoblok typ motoru J150 pak přešli na normální motor, řada TU) ,C4 ho nemá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.