Dobrý večer rádcové. Motor Kia G4FC 1.6 92kW benzín 2010 EURO 4 Poslední dobou pozoruji že po teplém startu kdy je motor zahřátý na 90°C spadnou otáčky podle ukazetele na cca 500 a někdy to motor vydrží a někdy zdechne. Naopak studený start naprosto bez problému, otáčky nepadají a drží kolem 1400, pak klesají. Na diagnostice žádná chyba, žere normálně cca 7L. Někdo říká snímač Klikovky, jiný zas snímač vačky a třetí říká vyčistit škrtící klapku. Přijde mi že po teplém startu motor nemá dostatek paliva že asi nedostává správné informace. Řešil prosím někdo podobný problém bez zbytečných výměn dílů?
Vyměnit palivový filtr není zbytečné. Naopak prospěšné pro život palivového čerpadla, které nemá z ytečný přetlak filtrem.
Pak není zbytečné změřit tlak paliva analogovým měřákem.
Čistá škrtící klapka taky není zybtečná práce. Auto líp jede (hlavně v přechodech výkonu) a méně žere (zanedbatelně méně) a má klidnější volnoběh (100% fakt).
Máš Kiu, takže je zbytečné cokoliv dělat. Jen jezdi a neřeš.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.