Já měl v seatu Ibiza dehet ,rv 1985 altiky asi 3 různé-první snad původní, druhý z nějaké škůdky 120 a třetí poslední z Felicie rv? nwn,1,3-1,6 nebo snad 1,9d?nevím.
Jinak nenapsal jste důležité-typ motoru a pak zda má klímu či nikoliv-jiný může být na motoru TU1 (1,1l 44kW) a jiný na EW10J4S (2,0l 16V 130kW). jiný pak možná na DV4 (1,4HDi ) a silnější pak na DW10 ( 2,0HDi )
tommi
Motor je v obou stejny 1.4 benzin. Novejsi vuz ma ale klimu.
Pokud má klimu pak možná bude jiný-nebo krapett jiné uložení, ale teoreticky by měl jít zaměnit! Ovšem nejlepší zjistit si dle VIN aut OEM kódy altiků, žel moje programy již pugy neumí, jen citr. Žel service box frantíci zpoplatnili a navíc prý už není pro amatéry.
Ja nevim jestli pasujou leč mam radu Nikdy neber použitej altík z vrakoviště ty altíky maj odježděno suchy ložiska vydřený sběrací kroužky a kratký uhlíky a je jen otazkou času kdy se zas vysype Sou to zbytečné vyhozeny prachy Bud novej nebo repas stavajiciho zvlašt pokud si chceš auto nechat Pokud ho maš na prodej tak to chapu
tommi
Alternator ze starsiho vozu je po drahe repasi. (vuz byl zezadu nabouran...) Tak ho chci dat do druheho vozu.
By ses divil Ďáble, kolik mám altíku Magneton z Feld z vrakovišť, které odjeli do 110tkm a jsou to jak nové funglovky za cenu šrotu. Ale jsou to vrakoviště, kde si to odmontuješ sám. Pochopitelně sklady nikdy. Tam je to ruská ruleta a vyhozený prachy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.