Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nejspíše prasklé těsnění pod hlavou

Od: sinty odpovědí: 9 změna:
Zdravím, jsem tu pro dotaz ohledně prasklého těsnění pod hlavou u bmw e46 328i. Začala se mi ztrácet chladicí kapalina tak mě na padlo se kouknout na víčko od motoru a zjistil jsem že tam je žlutá emulze naštěstí ještě ne ve velkém množství. Auto ještě nehulí a tak se ptám na kolik by vyšlo přetěsnění pod hlavou.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

makk
hodnocení

1x

Koukněte spíš na olejovou měrku, emulze na víčku je zvlášť v zimě zcela normální. Je možné, že chladící kapalina jen někde teče. Pokud oleje příbývá a i na měrce je ta emulze, pak je to průšvih. Málo kdy se ale projeví vadné těsnění tím, že teče voda do oleje, obvykle jde spíš voda do spalin.

 

kare
hodnocení

0x
Těsnění pod hlavu stojí do 1000,- otázka je kdo to bude dělat a kolik toho necháte udělat navíc (srovnat hlavu atd...).
Stejně tak může být prasklina na bloku nebo hlavě.

 

bz*
hodnocení

0x

23 let staré auto ... v ceně 1400,-€

Já řešil před 11-14 lety opravu sundáním hlavy a výměnou těsnění, kvůli tehdy vlastně nepatrnému úbytku vody u M3 e46 a stálo to nakonec přes 70.000,-Kč.

 

hodnocení

0x
Bude to stát dost.. protože pokud se do toho někdo pustí,tak by to chtělo udělat pořádně.. Může se klidně ukroutit nějaký zarezlý šteft nebo šroub a hned je to x hodin práce navíc.. Navíc to není jen těsnění pod hlavu,ale pokud půjde hlava dolů,tak se mění více věcí..gufera vačky a ventilů např.Těsnění ventil.víka..a šrouby nebo štefty hlavy..Hlava se posílá na otlakování a rovnání.. Kolem 10tisíc by to DOBRÝ a solidní mechanik mohl zvládnout.. Levněji se můžete pokusit jen s kamarády v garáži s nejistým výsledkem..

né vždy je nutnost rovnání.

Záleží, zda se motor neupekl a nebo hlavu nesundával blb, protože šrouby se musí rovnoměrně v krocích i povolovat nejen dotahovat.;)

No..328i jsem sice nedělal,ale když si vybavím tu hlavu jak z malého náklaďáku,tak ... Třeba bude stačit dlouhé pravítko a bude ok.. Někdo to měnit nechce ( někteří mechanici) aniž by dali hlavu nechat otlakovat.. Nechtějí potom dávat záruku.. ikdyž záruka v dnešní době je jen takové šidítko:)

Minimálně bych hlavu nechal otlakovat a změřit rovinnost-to sna nebude taková pálka?!

Já si to nechal dělat na menším motoru, nakonec nebylo třeba rovnat , jen otlakování, rovinnost, pak zabroušení ventilů a sedel s výměnou gufírek-se zárukou , 2500kč, ale podstatně menší motor.

Doutnáku, mechanici se rádi krejou a těžší práce s rizikem dají dělat někomu jinému. Když se to nepovede, tak to budou házet jeden na druhého. ty jsi tu hlavu blbě srovnal. A ty jsi ji blbě namontoval.

Jako ve školce. On mi ukradl autíčko, já jsem mu žádné auto neukradl *smich*.

Vpodstatě primitivismus. Místo toho, aby mechanik odváděl práci pořádně, tak dělá kvantitu za cenu problémů a ty větší zakázky s rizikem rádi odmítají.

Ale to já vím, že to takhle chodí..Plno věcí si proto radši dělám sám anebo si při větší závadě radši koupím jiný pekáč.. Ještě nikdy jsem nedal za auto víc než 25tis..A to jsem kupoval auta do 10tis.Vždycky mi vše jezdilo *smich*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]