Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím o radu jak postupovat když jsem dostal od svého dědy darem přívěsný vozík, ale na technické kontrole mi sdělili, že rozměry zapsané v TP neodpovídají skutečnosti.
Vozík (rok výroby 1976) nechal děda vyrobit u zámečníka se sedlem na převoz člunu, později když už člun neměl, nechal na vozíku udělat klasickou korbu na převoz materiálu. Děda je v TP zapsán jako výrobce.
Dělka vozká je TP zapsána jako cca. 400 cm, ale reálná délka je cca. 350 cm.
Moc děkuji.
Je to jednoduché, děda nechal vozík schválit s nějakými rozměry a s nějakým druhem nástavby, později provedl neschválené změny - úpravy ...Je nutné tyto změny dodatečně posoudit a SCHVÁLIT...
Podle zákona 56/2001 Sb, §73 se bude jednat o přestavbu, mění se karoserie a to je změna podstatné části
pokud někdo prodloužil korbu o půl metru, došlo také k navýšení hmotnosti prázného vozidla /provozní hmotnost/ , proto je nutné změnit i provozní hmotnost...
Takže na váhu, pak s vážním lístkem na STK /zkušební stanice, kde mají techika typu "K") k vystavení přestavbových protokolů, pak na úřadu požádat o schválení tehcnické způsobilosti přestavby...a pak požádat o zápis změn podle §11 zákona
To je tak. Dnes už individuální výroba vozíků není povolená a lidi začali skupovat papíry na takový vozík a protože takový vozík nemá VIN, stavěli si vozíky nové načerno. A tak na STK začali důsledně kontrolovat dodržení těch mála parametrů, které v TP jsou, aby to omezili. Konec konců to je i váš případ, vozík byl schválen na převoz člunu a dnes je z něj normální nákdladní.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.