Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak změřit snímač impulsu?

Od: davidek1998 odpovědí: 8 změna:

Zdravím mám babettu 210 po 3 letech jesm se ji pokusil dát dohromady.. nastartuje ale špatně drží otáčky ( kolísají) trochu drží jen na sytič po vycvaknutí zdechne. Karburátor vyčištěn i palivová soustava.

Tak mě napadl snímač umpulsů na statoru ( ta krabička taková) dá se to ně jak změřit? četl jsem že má být mezi 8mH +-1.5mH ale nevím jak to změřit.

viz obr. mám tenhle měřák.

Díky za rady třeba je to něším jiným..


Jak změřit snímač impulsu?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Tímhle měřákem se nedá indukčnost jednoduše změřit. Ani změření indukčnosti snímače ale ještě nepotvrdí bezchybnou funkci zapalování. Pro to by bylo potřeba osciloskopem snímat výstup ze zapalovací cívky. Protože ale zapalování nějak funguje, tak bych v něm chybu zatím nehledal. Pro základní otestování by měla stačit kontrola všech kontaktů a změření odporu zapalovacího kabelu.

davidek1998
hodnocení

ono se jedná o babettu 210, já ji nastartuji a špatně drží otáčky.. strašně kolísají a to mám ještě sytič zapntuý.. bez sytiče to prostě zdechne. Tak jsem mysle, ž že to tím snímačem bude no.. Takže nový snímač nemám kupovat? já to asi nebudu mít možnost změřit..

Obecně nemá smysl měnit cokoli, dokud není jisté, že to je vadné.

 

hodnocení

0x

Najprv kompletne rozoberte výfukové potrubie a vyčistite ho,potom sa zamerajte na elektriku. U babety sa tlumič výfuku rozoberá.

 

hodnocení

0x
avatar totak
Pro jistotu opět popíšu svůj boj... U pionýra jsem taky měl pocit, že jsem celý benzínový přívod dokonale vyčistil ale furt mi to šlo jen na volnoběh nebo se zmáčknutým cupákem. Po dlouhém marném hledání závady jsem přišel na to, že gumové kolečko s dírkama v benzínovém ventilu se protáčí takže prakticky nikdy nešla jedna dírka proti druhé. Tím pádem benzín v karburátoru sice byl ale přitékal pomalu a motor chcípal. Jenže když se ventil čistil kolečko jsem vždycky sundal, otřel a nasadil zpátky takže mě to netrklo.
Mimochodem jsem v auto Bernard zjistil, že ho prodávají i samostatně, že se ani nemusí kupovat celý ventil. Prodavač se docela divil že mě napadlo se na to zeptat. Že 99% lidí kupuje rovnou celý ventil.
davidek1998
hodnocení

Týjo tak díky moc.. zkusím

 

kare
hodnocení

0x
Zkontrolujte si vystřední statoru, vůči rotoru.
Třeba u pionýra se na to používala PET flaška, která se nastříhala na proužky a vložila mezi rotor a stator, pro vystředění statoru při dotahování.
Jak již bylo psáno. Vyzkoušejte i kohout zda pouští ve všech polohách a hladinu benzínu v karburátoru (zda při čištění nedošlo ke změně). A pokud možno vypálit výfuk (trochu benzínu a kompresor).
V neposlední řadě zkontrolovat vzduchový filtr.
davidek1998
hodnocení

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]