Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kangoo nemuzu odvzdusnit topeni

Od: boby odpovědí: 17 změna:
Ahoj, tak sem mezi zmrzlejma a dost me to stve. Takze co se vlastne stalo. Menil sem nemrzku je to kango 1.2rt 1998 rok. Po dukladnem proplachu sem to zalil novou nrmrzkou g13 . otevreny ventil na termostatu, vytéká..sroub na chladici ..vyteka.. auto se zahreje na provozní teplotu střed kolem 90stupnu. jenze pri otoceni topeni na teplo fouka ledovka jak s klimi. Pokousel sem otevrit nadobku auto cumakem nahoru a trochu turovat. Hadice od topeni sem teda zspomel prosahnout ale takle ledovy vzduch.. Delal sem nemrzku na puntu gp a pohoda ,berlingo pohoda tak co ten rencek ma co nevím ..Kdyby bylo zarostle topeni tak prece by aspon vlazil tohlr je ledovka a to neni extra zima
Mate nekdo nejaky postup na kangoo? ☹

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Skoč do toho a aspon 5km to projed melo by se odvzdušnit samo
boby
hodnocení

diky,zkusim to protahnout do prace a jestli to nepomuze tak budu resit odvzdusneni na topeni.
Tudle sem na tom samim měnil chladič nalil sem vodu projel to dolil to a hotovo
boby
hodnocení

aha,tak chladic sem menil taky protoze po vyprani varici vody s octem zacal na spodku tect . Musel byt nacnuty. Topeni se asi samo nechce jizdou odvzdusnit.

 

hodnocení

0x

A nemá to odvzdušnovák i na hadici do topení? Staré Clio (nevím jaký motor) to má


doplněno 11.12.21 23:09:

jo , jo, taky jsem tam strhl závit,dodatečně ( min.5 let) to vyřešili dvě stahovací pásky do kříže *smich*.Jinak dokud vám s tama nepoteče voda tak je tam pořád vzduch

boby
hodnocení

jo je tam takovej malinkej. dneska se mi ho povedlo vysroubovat a zpět se mu moc nechtělo. Ani kapka nekapla. Takze zavzdusneny topeni. zejtra se na to podivam vic ,protoze po praci nemam naladu jeste neco delat venku v zimě
boby
hodnocení

magor: ne ne, nic sem nestrhnul jen se blbě chytá zavit na orvni otocku. Skoda ze tam neni duty sroub s otvorem jako to mel fiat.Tak po vysroubovani toho sroubku a povoleni vicka expanzky fakt nic neukaplo. Tam bude bublina jak prase
xenofob

nový chladič z výroby může mít na výstupu ucpávky, zřejmě jsi je nevyndal*smich*

boby
hodnocení

to bude vono,si na to kapnul. Dneska na to hazim bobek zejtra na to vlitnu.
boby
hodnocení

tak odvzdusneno ale stejne to fouka vlazny aspon uz ne ledový. Ta spodni hadice je horká a vrchni co ma sroub odvzdusneni je vlažná takze to vypada na zarostlý topeni chjo.. az bude haro leto tak bude pruplach varici vodou se sodou a octem.Ale i sem zjistil ze nejde ovladač na okno foukanjen dopredu na ksicht
Kangoo nemuzu odvzdusnit topeni
Před tim to topilo normalně?
boby
hodnocení

ovladani na klapku je ok,ale otevirani predni klapky je ulomené.dal sem tam zatim třísku aby bylo nastaveno na okno,protoze to je potreba vic nez vitr do úsměvu Zkousel jste nekdo kyselinu citronovou? Manzelka s tim čistí rychlovarnou konev a do pracky nam poradily rozdrcenou sodu.. nejaka zkusenost se sodou,kyselinou nebo octem? nesezere mi to topeni?
boby
hodnocení

dabel: moc sem s tim nejezdil to auto najede tak 3tis km za rok,ale naposled co sem v tom sedel to topilo vic . vstup do topeni je od termostatoveho domku a vyvod jde k motoru a na tom vyvodu je odvzdusnovak je to tak.? protoze jestli je vstup spodni hadice tak ta je tepla jak od termostatu k chladici,ale ta vrchni je vlazna jako to topeni asi tak. Pred vymenou chladice to podle me topilo asi jako ted vlazny zadny vedro.

 

Co zkusit odpojit obě hadice od topení a v obraceným směru než teče voda přez radiator to napojit na zahradni hadici a skusit výplach
Pokud uz si skoušel ocet a nezabralo tak si myslim že pokud nezabere proplach hadicí nezabere nic a pudeš pro novej radiator
Jen mi napadlo co vodní pumpa není možný že se jí protačí vrtulka na hřídelce a nehoní vodu okruhem jak má?
boby
hodnocení

je fakt ze sem proplachoval vodou s kohoutku okruh i s topenim a nepomohlo to. Napustim radiator varici vodou se sodou a kyselinou citronovou. Necham to az nebu snih a pekne teplo. Jo a vodni pumpa je nova Gates delal to s rozvodama mechanik

 

trtr
hodnocení

0x

dravím, na staré Rencky platilo, vypustit, napustit, promačkat hadice chlazení (jako balonek) a pak to nakopnout studený bez víčka expanzní nádobky a zahřát, nechat sepnout saharu třeba 2-3x dle potřeby dolévat opatrně vodu, ale nedávat víčko. Nikdy jsem žádný odvzdušňovák nehledal.

Jak auto vychladne, doplní se kapalina na rysku max a je hotovo. To že to netopí může mít ještě jednu příčinu-vyháknutý lanovod ke klapce topení.

boby
hodnocení

ta klapka me taky napadla,ale funguje to jak ma. problem je v zarostlým topením. Ono kdyz to auto nejezdí tak se udělali usazeniny. rozebirat palubku se mi moc nechce.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]