Nejste přihlášen/a.
Násilný vniknutí jen pokud tam je alerm.. Taky kdo by v ČR kradl Fiat
Ano nejspíš problém čtení klíče pro immo, možná zmrskaný kódování novýho lkíče?
Náhodou, na běžnou jízdu kolem komína v pohodě stačí a je to jednoduchej spolehlivej blbovzdornej motůrek. Na 44 kW jede hezky a ani moc nežere. Dlouhodobě radší toto než oturbenej přímej vstřik... Je fakt že Punto má i silnější motory, jak benál tak naftu.. A nejradši T-jet
Chce to jezdit jak Ital a pak se to rozjezdí.. V Pandě s tim není problém dálnice trvale 140 po rovině, ve městě stíhá málokterý auto.. Nebát se to (ohřátý) točit, 2,3 do aspoň 5k a pak pětku a držet rychlost...
Mám tu stejný v 1,9 a to jede fakt hezky, načipovaný TDička docela čumí (ono to je taky asi čipnutý )
Selže-li vše, přečti si návod. Návod jsem získal během 5 minut.
At starting, if the code has not been recognised
correctly, the warning light Ywill come on.
In this case, the key should be moved to the STOP
position and then back to MAR; if the lock continues,
possibly try again with the other key provided with the
car. If it is still not possible to start the car, follow the
instructions given in chapter "In an emergency” and
then contact a Fiat Dealership.
IMPORTANT Every key has its own code, which must
be memorised by the system control unit. To
memorise new keys, up to a maximum of eight, apply
to Fiat Dealership.
Warning light Ycoming on when driving
If the warning light Yturns on, this means that
the system is running a self-test (for example for a
voltage drop). At the first stop, turn the ignition key
to STOP and then to MAR again: if no failure is
detected warning light Ywill not come on.
If the warning light Ystays on, repeat the
procedure described previously leaving the key at
STOP for over 30 seconds. Should the
inconvenience persists, contact a Fiat Dealership.
If the warning light Ystays on this means that the
code has not been recognised. In this case, the key
should be moved to the STOP position and then
back to MAR; if the lock continues, possibly try
again with the other key provided with the car. If it
is still not possible to start the car, follow the
instruction given in chapter "In an emergency” and
then contact a Fiat Dealership.
google translate
Při spuštění, pokud kód nebyl rozpoznán správně, rozsvítí se varovná kontrolka Y. V tomto případě by se měl klíč přesunout do polohy STOP pozici a pak zpět do MAR; pokud zámek pokračuje, případně to zkuste znovu s jiným klíčem dodaným s auto. Pokud stále není možné nastartovat auto, postupujte podle pokynů pokyny uvedené v kapitole "V případě nouze"a poté kontaktujte autorizovaný servis Fiat. DŮLEŽITÉ Každý klíč má svůj vlastní kód, který musí být uložen do paměti řídicí jednotkou systému. Na zapamatovat si nové klíče, aplikujte maximálně osm do autorizovaného servisu Fiat. Výstražná kontrolka YSvítí za jízdy Pokud se varovná kontrolka Y rozsvítí, znamená to systém provádí autotest (například pro a pokles napětí). Při prvním zastavení otočte klíčkem zapalování do STOP a poté znovu do MAR: pokud nedojde k poruše detekovaná varovná kontrolka Y se nerozsvítí. Pokud varovná kontrolka Y zůstane svítit, opakujte dříve popsaný postup ponechání klíče na ZASTAVTE na více než 30 sekund. Mělo by být potíže přetrvávají, kontaktujte autorizovaný servis Fiat. Pokud varovná kontrolka Y zůstane svítit, znamená to, že kód nebyl rozpoznán. V tomto případě klíč by měla být přesunuta do polohy STOP a poté zpět na MAR; pokud zámek pokračuje, zkuste to znovu druhým klíčem dodaným s vozem. Pokud si to stále není možné nastartovat auto, postupujte podle pokyny uvedené v kapitole "V případě nouze"a poté kontaktujte autorizovaný servis Fiat. Zdroj: poradte.cz/...
Bacha, klíčnictví dělá clony místo toho, aby naučili auto dva klíče. Auto si pak myslí, že má stále jeden klíč i když je střídáš, tak je nepozná a clon blbne, protože má nekvalitní čínskej transpondér, chápeš?...
"Pokud svítí za jízdy, tak provádí autodiagnostiku např. pro pokles napětí" - to může ukazovat na vybitou nebo chcíplou baterku a větší pokles napětí při startu... Chybu v code systému to pak nenašlo tak kontrolka po ukončení testu zhasla... Nejspíš..
Asi jo :D To servo umí brát snad kolem 70A hlavně v city režimu při točení kolama na místě, s horší baterkou umí kolísání napětí i odpálit ŘJ. = city režim nepoužívat a netočit kolama na místě.. Často odchází snímač natočení volantu, u Fiatu umí jedině celý řízení za 20k díl jde sehnat kolem 1500 Kč (ebay Itálie), výměna tak na dvě tři hoďky, nutno nakalibrovat středovou polohu diagnostikou (multiecuscan), projevuje se to cukáním nebo výpadkem serva, svítí "volant", asi to trpí na vibrace a vydřou se dráhy.. Tipnul bych že to chcípne tak na třetině aut za život, ale kolem mě jezdí čtyři a všechny dobrý...
Dost rezne olej vana a zadní podběhy. Auto jako takový dobrý, vyšší posez dobrý výhled atd. Motor potřebuje Italskou údržbu aby se rozjezdil a nezlenivěl, oleje tam je jen 2,8 litru tak to chce měnit po 10kkm/1rok, i když vim o pár kusech co jezdily tak na litr mazutu a motor to dával dlouhodobě
Možný to asi je, udává nízkou teplotu jede to na bohatou směs a lambda to pozná.. Pro upřesnění bys musel kouknout na číslo chyby, live data a adaptace atd. + průběh signálu z lambdy, nejlíp osciloskopem... Dop. VIF do benzínu, osvědčil se mi. Chba lambdy je často jen děravej vejfuk..
Přístup Fiat Na JTD je altík za motorem mezi přepážkou a aby šel ven tak musíš posunout motor
80k z dojčlandu? mi přijde nereálný, tam tyhle roky maj většinou 200 kkm. Ale tenhle motor dává v pohodě 400.. Jestli byly vytlučený čepy tak na německých silnicích je celkem jistota že to stočený je o dost.. Ale taky to mohlo být třetí auto do rodiny, jezdilo málo a po panelce ke statku..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.