Nejste přihlášen/a.
Pokud o obrubník neurazíš kolo tak OK. Když je čerstvě trošku prašanu nasněženo na asfalt (neni to uježděný), tak asfalt může žrát gumy, ale to zase moc nesmykuje.
Pozor taky na vyšší rychlost, sun bokem a vyjetí ze sněhu na asfalt - čidla můžou změnu rychlosti vyhodnotit jako boční náraz a pustit bagy
Občas někdo neocení že lepší trénovat chování auta na prázdným parkáči než se vybourat v provozu a zavolá cajty..
Ve vyšších rychlostech se auto chová jinak, takže po chvilce driftování při 40 kmh si nezačni myslet že na sněhu umíš všechno a můžeš jezdit rychle.
Taky je třeba to dělat s ohřátým motorem a nepřetáčet ho.
Na závěr malá výtka: Název otázky "Mám otázku" nám mnoho neřekne, otázku tu má každý, spíš je třeba stručně specifikovat jakou.
Pokud ze sněhu nesklouzneš na asfalt, který má větší přilnavost, tak se to nemusí líbit srarý silenblokům. Byl by to pro ně ráz silně zapružit při posunu ramen do boku ze sněhu škubnout na asflat.
Ale zanedbatelně. Pokud jsou načaté, tak je to stejně jedno.
Co se týče poloos, nesmí mít prasklé manžety, které se v rejdu odhalují.
A nedriftoval bych na nějaké posolené břečce. Zhnije ti auto (při driftování se zamrská bordelem víc).
Jen blbni. Naučíš se jezdit. Poznáš, jak se auto chová a reaguje, když ti ujede (tedy pokud se netočíš dokolečka jak pako s plynem na podlaze a volantem v rejdu). Zkus si projet křižovatky. Třeba na tom plácku si je představit a nebo si tam dát nějaké kuželi nebo kanystry či petku 1,5l.
Nebo si zkus brzdit doplnejch na ABS nebo přerušovaně šlapat na pedál brzdy a točit volantem mimo překážku.
To tě naučí víc.
Autu je to jinak jedno a na kluzkém povrchu gumám taky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.