Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak zamknout Octavia II?

Od: aloisb® odpovědí: 20 změna:

Nabíjím synovi akumulátor ve ŠKODA Octavia II, která parkuje na chalupě na zahradě. Strašně rychle se v ní vybíjí akumulátor, když je zapojený a s autem se nejezdí. Tak bych chtěl nechat akumulátor odpojený a auto uzamknout. Zkoušel jsem zadní dveře, ale je tam jen páčka na otevření. Domníval jsem se, že by měly jít dveře uzamknout i při odpojeném akumulátoru a jako poslední zamknout klíčkem dveře u řidiče. Ale nevím, jak na to.

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar nonek

Na zámku řidičových dveří je krytka, po "odendání" uvidíte otvor na klíč...


doplněno 05.12.21 21:56:


Podívejte od 3:35...

hodnocení

To není můj případ. Já potřebuji zamknout auto při odpojeném akumulátoru.

Ale vždyť Vám to @nonek píše, vyloupnout krytku na dveřích řidiče a ukáže se zámek, kterým to můžete zamčít i bez baterky.
Jinak spíše než to takto řešit, by bylo záhodno zjistit, proč se to tak rychle vybíjí.
Dosti časté to bývá třeba po výměně autorádia, kdy je třeba upravit či vyměnit gateway jednotku.
Každý dobrý automechanik vám to pořeší.

hodnocení

Jedná se ale o vůz OCTAVIA II, jak jsem psal a u té je zámek na dveřích u řidiče bez krytky.

Co zkusit vlézt do auta, zavřít čudlíkem na dveřích komplet auto, pak normálně otevřít dveře řidiče (dvakrát zatáhnout páčku).
Teď by mělo být auto zamknuté, kromě dveří řidiče.
Vytáhnete baterku a dveřeu řidiče zamknete mechanicky klíčem.

 

hodnocení

0x
avatar amper

A co takhle nejdřív zamknout a pak odpojit aku? Mám zamčeno, vyndám baterku, zaklapnu haubnu a až budu chtít připojit baterku, otevřu klíčem dveře u řidiče, následně haubnu, připojím baterku..


doplněno 05.12.21 22:06:

a safra, nemám alarm.


doplněno 05.12.21 22:22:

Tady k deaktivaci alarmu, jestli to funguje, nevím, ale nebude problém to vyzkoušet.

forum.skodahome.cz/...

hodnocení

To při zamčeném autě, když se odpojí baterka, tak začne strašně řvát alarm, je tam asi ještě nějaký malý akumulátor, který ho pohání*cert*

k2

@aloisb:alarm zlikvidovat, cimz dost mozna odstranite pricinu vybijeni baterie a pak nebudete muset resit nasledne problemy spojene s jejim dobijenim...

hodnocení

To by mi syn dal, kdybych mu zlikvidoval alarm !*zed*

 

hodnocení

0x
Já to například dělám následně.Při otevřené kapotě a zapojené baterii zamknu auto,pak odpojím baterii a kapotu jen naoko priklapnu.Máte to na chalupě píšete,tak tam snad zloději nepřijdou,aby vám tu baterku ukradli..anebo celý motor.Když bude chtít někdo loupit,tak si to otevře i zamčené.A přídavný akumulátor na alarm u Octavie 2? No, nevím..asi z nějaké motorky, možná
hodnocení

To se nám stalo, že když jsme odpojili aku, tak začal houkat alarm. Další aku tam asi nebude, ale nějaký kondenzátor než se vybije, tak to houká.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Jednoduše k masce bych si přived od baterie plus i mínus z baterie tak aby šli oba draty vytahnout ven kdykoli je třeba a aby na ně šla napojit bud jiná baterie nebo nabíječka
Tu puvodni po uzamčení vozu odpojit zavřít kapotu a hotovo
Osobně bych řešil i zavadu změřit dobíjení vozu
Změřit klidový odběr z baterie
Pokud je to o.k. tak nova baterie dobré značky
Pokud nedobiji nový altík nebo oprava stavajícího
Pokud je klidový odber z baterie vic jak 30mA tak hledat závadu
asd1

Ty dráty samozřejmě přes pojistku ;)

Správný postup ale je změřit klidový odběr, pokud je vysoký tak odpojovat jednotlivý okruhy a zjistit co baterku sosá.. Obvykle rádio nebo ten supr alarm... Pokud je klidový odběr OK, tak to bude chcíplá baterka (rychlé samovybíjení)

Namitka o pojistce se přijímá *smich*
hodnocení

Tak pánové, díky za váš zájem mi poradit, ale už se to povedlo. Normálně jsem při zvednuté kapotě auto pomocí DO uzamkl a pak jsem odpojil - pól akumulátoru. Žádný alarm se nespustil. Při odpojení tpoho minus pólu však kontakt dost silně jiskřil, to znamená, že tam je značný klidový proud, co vybíjí tu baterku.

Zajímavé rovněž je, že když jsem připojil nabíječku na normálně zapojený akumulátor, tak se vůbec nenabíjel a letky na nabíječce ukazovaly min. nabití. Teprve když jsem odpojil ten - pól, který je spojen s kostrou auta, tak se aku začal nabíjet.

Jako by tam bylo něco zapojeno, co spotřebovává celý nabíjecí proud 6A a do baterky nic nejde*ee* Holt škodovka (já mám FORDa). A tam se mi aku krásně nabíjí i když žádný pól neodpojuji.

Ještě jednou díky všem !

Pokud je baterie total vybita tak ty elektronicky nabíječky nespustí protože potřebujou info o nákým minimálním napětí při kterým sou schopny spustit nabíjecí proces
Chce to klasickou obyč nabíječku nebo ja mam udelanou nabíječku trafo diodovej mústek žarovka H4 kde si dle proudu přepínam jedno nebo dvě vlakna
Mam to léta ještě to nezklamalo

 

asd1

Ledky na nabíječce = to bude obyč "blbá" nabíječka tam problém že nespustí nabíjení nebude..

Baterka pokud byla delší dobu vybitá pod 50% tak se nevratně poškodí, u kalciovek stačí úplně vybít i jen jeden den.. Dá se čekat že tahle už moc dlouho nevydrží..

Pokud tam je velký klidový odběr tak je třeba ho najít. Měřit odběr, odpojovat jednotlivý okruhy (vyndat pojistku) který z nich to sosá, začít rádiem a tím alarmem..

 

hodnocení

0x

musíš zamknout z aku. jen klíčem nelze.

jednotkám u škodovky trvá půl hodiny, než se přepnou do stand by režimu. velké jiskření je normální. klidně berou 180mA před uspáním

hodnocení

Ano, zamknul jsem pomocí DO, pak odpojil baterku a přibouchl kapotu. Potom už jdou otevírat klíčkem dveře u řidiče a to stačí pro opětovné otevření kapoty.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]