Nejste přihlášen/a.
Nabíjím synovi akumulátor ve ŠKODA Octavia II, která parkuje na chalupě na zahradě. Strašně rychle se v ní vybíjí akumulátor, když je zapojený a s autem se nejezdí. Tak bych chtěl nechat akumulátor odpojený a auto uzamknout. Zkoušel jsem zadní dveře, ale je tam jen páčka na otevření. Domníval jsem se, že by měly jít dveře uzamknout i při odpojeném akumulátoru a jako poslední zamknout klíčkem dveře u řidiče. Ale nevím, jak na to.
Na zámku řidičových dveří je krytka, po "odendání" uvidíte otvor na klíč...
Ale vždyť Vám to @nonek píše, vyloupnout krytku na dveřích řidiče a ukáže se zámek, kterým to můžete zamčít i bez baterky.
Jinak spíše než to takto řešit, by bylo záhodno zjistit, proč se to tak rychle vybíjí.
Dosti časté to bývá třeba po výměně autorádia, kdy je třeba upravit či vyměnit gateway jednotku.
Každý dobrý automechanik vám to pořeší.
A co takhle nejdřív zamknout a pak odpojit aku? Mám zamčeno, vyndám baterku, zaklapnu haubnu a až budu chtít připojit baterku, otevřu klíčem dveře u řidiče, následně haubnu, připojím baterku..
a safra, nemám alarm.
Tady k deaktivaci alarmu, jestli to funguje, nevím, ale nebude problém to vyzkoušet.
To při zamčeném autě, když se odpojí baterka, tak začne strašně řvát alarm, je tam asi ještě nějaký malý akumulátor, který ho pohání
@aloisb:alarm zlikvidovat, cimz dost mozna odstranite pricinu vybijeni baterie a pak nebudete muset resit nasledne problemy spojene s jejim dobijenim...
Ty dráty samozřejmě přes pojistku
Správný postup ale je změřit klidový odběr, pokud je vysoký tak odpojovat jednotlivý okruhy a zjistit co baterku sosá.. Obvykle rádio nebo ten supr alarm... Pokud je klidový odběr OK, tak to bude chcíplá baterka (rychlé samovybíjení)
Tak pánové, díky za váš zájem mi poradit, ale už se to povedlo. Normálně jsem při zvednuté kapotě auto pomocí DO uzamkl a pak jsem odpojil - pól akumulátoru. Žádný alarm se nespustil. Při odpojení tpoho minus pólu však kontakt dost silně jiskřil, to znamená, že tam je značný klidový proud, co vybíjí tu baterku.
Zajímavé rovněž je, že když jsem připojil nabíječku na normálně zapojený akumulátor, tak se vůbec nenabíjel a letky na nabíječce ukazovaly min. nabití. Teprve když jsem odpojil ten - pól, který je spojen s kostrou auta, tak se aku začal nabíjet.
Jako by tam bylo něco zapojeno, co spotřebovává celý nabíjecí proud 6A a do baterky nic nejde Holt škodovka (já mám FORDa). A tam se mi aku krásně nabíjí i když žádný pól neodpojuji.
Ještě jednou díky všem !
Ledky na nabíječce = to bude obyč "blbá" nabíječka tam problém že nespustí nabíjení nebude..
Baterka pokud byla delší dobu vybitá pod 50% tak se nevratně poškodí, u kalciovek stačí úplně vybít i jen jeden den.. Dá se čekat že tahle už moc dlouho nevydrží..
Pokud tam je velký klidový odběr tak je třeba ho najít. Měřit odběr, odpojovat jednotlivý okruhy (vyndat pojistku) který z nich to sosá, začít rádiem a tím alarmem..
musíš zamknout z aku. jen klíčem nelze.
jednotkám u škodovky trvá půl hodiny, než se přepnou do stand by režimu. velké jiskření je normální. klidně berou 180mA před uspáním
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.