Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu, mám defekt na zimní pneumatice z boční strany asi 5cm od hrany disku. Zřejmě hřebík nebo střep.
Je to Barum Polaris.
Pneu je už stará vyr. 2012. Dezén 3,5mm.
Prosím o radu jestli ji nechat opravit a použít ji ještě přes léto na dojezd? (přes léto je limit 1,6mm) Mám nízký roční nájezd.
Vám ty polarisky za mokra nekloužou? Já měl doteď na autě r. 2014, sjel jsem je na 4,2 a šly. Najednou není rozjezd do kopce pod plynem žádnej problém. Doteď to byla alchymie.
Chlapi, nabízí se odpověď, že rukama (nohama). Jasně, ale proč teda na Kleberech nemám problém? Pak je tu tedy druhá možnost, že je to stářím gum. Přece jen 7 let je 7 let. No a pak jsou tu výsledky testů. Polariska za mokra opravdu nemá zrovna excelentní výsledky. Takjakotak zachraňovat takhle starou zimní gumu průměrné kvality je nesmysl.
U žádného auto nepoužívám jiné, nežli Polaris a nemám problém. Dojedu, dobrzdím, rozjedu...
Čím to je?
Náhon na předek ano.
2 metráky nářadí v kufru nevozím. Ale třeba troje lyže a výbavu na lyžování ano.
Polarisek mám nedobrovolně ojeto několik sad a taky jsem všude vyjel a dobrzdil. To nic nemění na faktu že to je sr..a klouzavá která snad ani neni z gumy. Jedna z nejhorších pneu, drahá i zadarmo (i funglovka). Kdo tvrdí že je dobrá tak nikdy nemohl jet na pořádný gumě a přiblížit se k jejímu limitu.. Polaris 5 jsou už o něco lepší, ale oproti dobrým gumám pořád strašná bída hlavně za mokra. Výroba většinou Rumunsko apod. Kromě klouzavosti bídný i na spotřebu.
Ono dost lidí si chválí třeba i 1,2HTP 44 kW jakej to je prima motor. Tak ale chápu, pokud přelezli ze 105ky, nikdy nejeli v normálním autě a ještě měli štěstí na kus že to nechcíplo, tak věřim že to myslí vážně a spokojený opravdu jsou...
Tazatel: Bočnice se neopravuje = zahodit i kdyby to byla nová prémiovka. Zachraňovat starou ojetou sr. je nesmysl i ekonomicky, podobnou gumu seženeš za odvoz a nemusíš nic lepit, ale tohle i jen obouvat na ráfek jsou vyhozený prachy..
A v tom je ten rozdíl, máš v kufru 50 kilo, v autě sedíte 3 a tím ta váha jde i na předek a ten se líp přitlačí k silnici, já mám kufr plnej, tím se auto zatíží až za zadníma kolama a to má za následek nadlehčení předku a jelikož jezdím v autě sám, tak těch mých 70 kilo vepředu tomu moc nepomůže.
Jsem měl Polarisky na litinovým naftovým předohrabu (motor těžkej jak kráva) a klouzalo to taky všude, nejen hrabačky ale i brzdění, tam nějaký nářadí v kufru moc vliv nemá (leda tak na přetáčivost v zatáčce)
Rok výroby 2012, vzorek 3,5 mm-trochu riziko na zimu/sníh a setkání s těmi, co pomáhají a chrání.. Raději bych koupil dvě nové/novější pneu.. Mě tenkrát s podobným defektem na boku v pneu z pneuservisu vyrazili, že to neopraví, že to nejde a dávat duši nedoporučili (pneu byla stará snad dvacet let a díra snad centimetr).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.