Nejste přihlášen/a.
Zajet k někomu kdo dělá citroeny.Odkud jste (když tak písněte v sz)JO a ještě nezáleží až tolik na RV ale na motorizaci,takže třeba 1,4 KFU nebo 1,6HDi-9HX či 9HZ ; 1,6 benál-NFU...
Děkuji. Nerozumím co je RV, KFU, motorizace. Jde o 1,4 benzín. Jak se píše do sz taky nevím. Potřebovala bych to vyřešit nějak v tichosti, aby to nezaznamenal partner ani jeho kamarád - opravář mého auta, milovník citroenů. Jsem od Tábora. Zdá se mi, že si s tím neví rady a že se vyměnily součásti, které snad ani být vyměněny nemusely.
kfu je typ motoru...kód je uveden ve vekém TP ...pokud ničemu nerozumíte jeďte do servisu...citroeny na dálku neopravuje nikdo...to nás prý čeká až v éře elektrických citronů...auto provede autodiagnostiku a informce odešle do centra, to výsleeky vyhodnotí a najde závadu...tu si auto opraví samo, případně to budou opravovat roboti...majitel auto-robot-servisu bude vše jen kontrolovat pohledem na monitor a na účty...i vyúčtování služeb bude probíhat automaticky
Děkuji, už jsem se objednala do servisu. Já byla zoufalá, protože jsem byla nařčena, že po 37 letech ježdění autem a 8 letech jízdy s tímto citroenem špatně startuju, jezdím krátké trasy, prostě ze zločinu, že s tím autem vůbec jezdím.
Od Tábora, tak zajeďte do Jindřichova hradce na Radouňku -Kopeček k p.Hejdovi Jiřímu (pokud chcete kontakt, tak v SZ) -odborník nejen na hydrocitroeny. Jezdil jsem k němu s Xantií, s P-106, nyní se synovo C4 1,6HDi a také se svoji nynější C5 2,0i-16V.
JInak RV= rok výroby, motor 1,4 co máte je motor KFU.SZ =soukromá zpráva, zde jako vnitřní pošta.Oni totiž vozy PSA neradi komunikují s jinou diagnostikou než s Lexií a zase platí-kdo diagnostikuje musí tomu rozumět, což ne každý umí.
Ten mechanik nebydlí U zahrad nebo tak nějak se to místo v TA jmenuje?
Vyměň servis. A pokud ti vrátili auto s jinou baterkou a neřekli ti to tak obzvlášť.
Zaměř se na čidlo teploty a dodávku paliva. Na čidlo teploty se dá podívat diagnostikou jakou teplotu udává, tlak paliva jde změřit na liště, jak tlak tak jeho případný pokles při startu.. Pak teprve pátrat dál... "Diagnostika nic neříká" - jen vyčíst paměť chyb není diagnostika.
Jo a pokud to škube, tak to může být i slabší jiskrou = svíce cívky kabely.. Něco jde proměřit (odpor kabelu nebo vinutí cívky), něco ne, např izolační odpor moc měřit nejde, tam spíš rozprašovač a vodní mlha - horší izolace = jiskří kolem kabelů. Nebo jsou vidět stopy po svodech výboje, hlavně na izolátoru svíce..
Těch možností je hodně, může to být i horší komprese, zakarbonovanej motor (palivo se nacucá do karbonu a pak je směs moc chudá), na to je dobrý aditivace paliva VIF a "italská údržba/ vyhnat pavouky z vejfuku" = zahřát motor (min. 10 km) a pak velká zátěž a vyšší otáčky, ideálně dlouhý kopec na dálnici..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.