Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problémy se startováním C4

Od: macina odpovědí: 11 změna:
C4 je 11 let stará. Dá se nastartovat, ale za chvilku chcípne a když ne hned, tak po přidání plynu. Není to pokaždé, 1:1. Je tam nová beterie a svíčky. Opravář ji měl napíchnutou na PC, ale nic nenašel. Jezdím denně trasu 2 km do práce pak z práce. 1x týdne 40 km na chalupu a 40 zpět. Když ten plyn přidávám po nastartování, tak se pod kapotou jakoby něco klepe. Děkuji za případné rady co by to mohlo být, na co se zaměřit.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jm
hodnocení

1x
Vyměňte servis.
A můžete zkusit vyhledat na Citroen-club.cz nebo se tam poptat
doplněno 02.12.21 08:21: To jsou totiž dva typy opravářů. Jedni zjistí závadu a opraví, ale moc si nevydělá. Druzí jsou tzv. Měniči. Řeknou s jistotou, že je nutné vyměnit to a to. Další další díly. Jen zkouší... Když to nepomůže, platíte vy, díly se vrátit nedají... Zkusí vyměnit další věc.
Všimněte si, že často ty vaše použité díly zůstanou u nich ... Schovají si jako použité-funkční pro další podobné klienty.
macina

Že by?...svíčky po výměně jsem neviděla a baterii vrátil jinou (měla jsem na té své malý růžový puntík lakem na nehty).

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Zajet k někomu kdo dělá citroeny.Odkud jste (když tak písněte v sz)JO a ještě nezáleží až tolik na RV ale na motorizaci,takže třeba 1,4 KFU nebo 1,6HDi-9HX či 9HZ ; 1,6 benál-NFU...

macina

Děkuji. Nerozumím co je RV, KFU, motorizace. Jde o 1,4 benzín. Jak se píše do sz taky nevím. Potřebovala bych to vyřešit nějak v tichosti, aby to nezaznamenal partner ani jeho kamarád - opravář mého auta, milovník citroenů. Jsem od Tábora. Zdá se mi, že si s tím neví rady a že se vyměnily součásti, které snad ani být vyměněny nemusely.

xenofob

kfu je typ motoru...kód je uveden ve vekém TP ...pokud ničemu nerozumíte jeďte do servisu...citroeny na dálku neopravuje nikdo...to nás prý čeká až v éře elektrických citronů...auto provede autodiagnostiku a informce odešle do centra, to výsleeky vyhodnotí a najde závadu...tu si auto opraví samo, případně to budou opravovat roboti...majitel auto-robot-servisu bude vše jen kontrolovat pohledem na monitor a na účty...i vyúčtování služeb bude probíhat automaticky

macina

Děkuji, už jsem se objednala do servisu. Já byla zoufalá, protože jsem byla nařčena, že po 37 letech ježdění autem a 8 letech jízdy s tímto citroenem špatně startuju, jezdím krátké trasy, prostě ze zločinu, že s tím autem vůbec jezdím.

Od Tábora, tak zajeďte do Jindřichova hradce na Radouňku -Kopeček k p.Hejdovi Jiřímu (pokud chcete kontakt, tak v SZ) -odborník nejen na hydrocitroeny. Jezdil jsem k němu s Xantií, s P-106, nyní se synovo C4 1,6HDi a také se svoji nynější C5 2,0i-16V.

JInak RV= rok výroby, motor 1,4 co máte je motor KFU.SZ =soukromá zpráva, zde jako vnitřní pošta.Oni totiž vozy PSA neradi komunikují s jinou diagnostikou než s Lexií a zase platí-kdo diagnostikuje musí tomu rozumět, což ne každý umí.

Ten mechanik nebydlí U zahrad nebo tak nějak se to místo v TA jmenuje?

macina

Děkuji. Kontakt na p. Hejdu jsem našla na internetu. Když by to nedopadlo po tomto zásahu, tak určitě oslovím jeho. Díky za Váš zájem*palec*

 

asd1
hodnocení

0x

Vyměň servis. A pokud ti vrátili auto s jinou baterkou a neřekli ti to tak obzvlášť.

Zaměř se na čidlo teploty a dodávku paliva. Na čidlo teploty se dá podívat diagnostikou jakou teplotu udává, tlak paliva jde změřit na liště, jak tlak tak jeho případný pokles při startu.. Pak teprve pátrat dál... "Diagnostika nic neříká" - jen vyčíst paměť chyb není diagnostika.

macina

Děkuji za rady. Pokusím se s nimi vyrukovat na opraváře.

asd1

Jo a pokud to škube, tak to může být i slabší jiskrou = svíce cívky kabely.. Něco jde proměřit (odpor kabelu nebo vinutí cívky), něco ne, např izolační odpor moc měřit nejde, tam spíš rozprašovač a vodní mlha - horší izolace = jiskří kolem kabelů. Nebo jsou vidět stopy po svodech výboje, hlavně na izolátoru svíce..

Těch možností je hodně, může to být i horší komprese, zakarbonovanej motor (palivo se nacucá do karbonu a pak je směs moc chudá), na to je dobrý aditivace paliva VIF a "italská údržba/ vyhnat pavouky z vejfuku" = zahřát motor (min. 10 km) a pak velká zátěž a vyšší otáčky, ideálně dlouhý kopec na dálnici..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]