Nejste přihlášen/a.
Normál to neni. Často teče vodní pumpa obzvlášť pokud tam dali lacinej šunt, chladič, napojení hadic... Hledej růžově vykvetlý.. Nebo i výměník topení, to obvykle v autě nasládle smrdí a špiní čelní sklo
Nebo to žere motor. Obvykle bíle čoudí, válec který bere vodu je čistý bez karbonů, jde to poznat i na svíci..
Dolívat se dá...
protože chladicí kapalina je vodný roztok,a voda se za provozu odpařuje,ty 3 dc jsou v normě.V létš mstačí doplňovat vodu,(stačí dešťovka)přede příchodem mrazů doplním čistý fridex.Takto činím už několik desítek let bez vlivu na provoz.
JABRAKA
Zase jedna perla od Jabraky! Po výměně v průběhu jednoho měsíce, z důvodu průběžného odvzdušnění jsem dolil necelého půl litru, chladicí kapaliny, v průběhu 5 roků pak 0,005l vody!Pokud se musí dolívat za léto 0,3l vody, pak je něco ne úplně OK! Jinak za těch 5 roků klesla zámrznost z -25°C na -23°C.
U malých úniků lenoch použije utěsňovač chladičů aditiva.heureka.cz/.... Funguje to dočasně a někdy navěky.
unikat to může kolem čidla teploty chladící kapaliny...zkontrolovat, případně vyměnit těsnění...otevřít nádobku vyšroubovat čidlo prstem ucpat vymenit tesnění zašroubovat...
u těchto fobií může voda s fridexem pronikat do motorou mechanismem ventilů, dostává se do oleje a pozná se to tak že se objem olejové náplně zvětšuje...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.