Nejste přihlášen/a.
Tak v každém případě je divné to, že jde jiskra... To znamená, že snímač otáček a imobilizer je funkční.. Samozřejmě snímač otáček nemusí být 100%. U některých vozidel je i snímač vačky, některá jezdí i bez něj, nebo dokonce umí jet i jen na něj při poruše snímače otáček...Zpravidla vždy je jiskra blokovaná společně se vstřiky.. (imobilizer, otáčky).. Čerpadlo jede na 100%? Tedy při zapnutí klíčku chvilku zavrčí a pak při startování...? Pokud ne, najít relé čerpadla! Vstřikovače jsou řešeny tak, že je na nich trvalé + a ŘJ motoru vstřikovače uzemňuje... Tak bych změřil zda je na konektoru vstřikovače trvalé + a pak při startování zda druhý vývod je uzemňován ŘJ. Třeba zapojit do konektoru LED zkoušečku, či třeba 5W žárovku... Taky bych počuchal zda nesmrdí benzín z výfuku a pokud ano, tak bych přemýšlel zda mi neskočily rozvody, v lepším případě by mohla odejít zapalovací lišta...
Z jaké oblasti ČR jste?
Tady jde o tu jistotu, zda ví 100% že vstřikovače dávají, nebo jsou blokovaný... Nebo se otevírají a nejde do nich palivo. Řekl bych celkem banální to vše zjistit... Ale chce to trochu se vyznat a měřit... Laik si myslí, že když motor nechytne, tak že tam nejde benzín... To že tam vstřikuje do motoru v nesprávnou dobu běžně nikdo nepozná... Jinak pro zajímavost, běžný automobil se vstřikováním 3 - 4 Baru na volnoběh jede velmi pěkně i při tlaku 1 Bar ( odzkoušeno Octavia 1.8 /20V, Opel Astra B, Focus 1.8, Fiat Stilo 1.6)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.