Zdravím, prosím vás o pomoc. Mám VW Golf 4 1.8t 20v AUM. Auto je po servise, rozvody, filtry, olej, svíčky, akumulátor... Při startu za studena špatně startuje, startér točí a zpomaluje až do úplného zastavení, na třetí pokus se auto povede nastartovat (motor točí 1100 otáček a asi po minutě se ustálí na nějakých 600-700), to bude nejspíš vadný startér, avšak problém nastává v momentě, kdy se chci rozjet. Při rozjíždění se motor začne dusit a kolísá na 500-600 otáčkách i při sešlápnuté spojce, má nepravidelný chod, jako by jel na tři válce. Zahřátý motor naskočí bezchybně tzv. na brnk. Zvláště se tento problém zhoršuje, čím nižší je teplota venku. Ještě mi přijde, že se to stává většinou, když auto stojí více, než 2 dny. Před servisem za teplejších dnů auto za chladna po delším stání startovalo podobně, avšak naskočilo hned a taky se hned udusilo. Vůbec si nevím rady, možná to zkusit napíchnout na diagnostiku? Děkuju za odpověď.
Základem je mít vyčištěnou a nastavenou klapku plus vyčištěnej ten senzor co je za klapkou Dále kontrola popřípadě výměna čidla teploty Kouknout zda nejsou rozpadlý hadice odvetrani motoru Dal novej palivovej filtr a kontrola čerpadla benzínu zda tlačí kolik má Načíst diagem to múžeš motory trpěli na vadný zapalovací cívky pokud by to na nákým valci psalo chybu zapalování dat novej club-opel.cz/... Ten starter bud opravit nebo jinej
tomas23*
Zkusím vyčistit a nastavit klapku podle návodu. Hadice jsou zkontrolované a vadné byly vyměněny. Pokud vyčistění nepomůže, zkusím ostatní možnosti. Díky za odpověď.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.