Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Auto kouří a pípa červeny olej

Od: martinss odpovědí: 14 změna:
Dobrý den po výměně svíček se mi začalo kouřit z výfuku bílý kouř a ještě k tomu z ničeho nic začala blikat červená kontrolka oleje nevíte někdo co s tím může být Octavia 1.6 75kw olej je Dolity

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Těsnění pod hlavou. AKL 74kW na to taky trpělo.

Co se týče blikání, tak pravděpodobně čidlo. Kolik má najeto?

martinss
hodnocení

Teď to dalo 200000km , ale jezdí dobře a nějak nepocituju nějakou změnu , stalo se to všechno po tom co jsem měnil ty svíčky což jako vůbec nechápu
martinss
hodnocení

Chladící kapalina se taky neztrácí , než jsem je vyměnil tak to chvilku bylo na třech válcích tak jsem myslel že se třeba někde nahromadil olej a teď se vypařuje no nejsem nějakej odborník takže jsem se radši zeptal tady

Jestli na svíčce byl bordel a stále doléváš olej a vodu, tak bych sázel na to těsnění. Ty 1.6ky jsou žrouti oleje.

75kW oproti AKL má jen elektronickou klapku s plynovým pedálem jako všechny Fabie a do výfuku se žene větrákem čerstvý vzduch k vůli prvotnímu smradu po nastartování (sekundární přívod vzduchu). No a pak ještě mapy v ECU. Nic víc.

Začni výměnou čidla tlaku, pokud nemáš měřák, což nemáš.

Dále měj olej na rysce 3/4. Ne MAX a víc. Odpálíš katalyzátor a zasereš lambdu a klapku.

...

Dej foto starých svíček. Právě 74 a 75 jedou časem na tři a příčinou je nános na svíčce od toho, jak jde olej přes kruhy a spaluješ ho.

...

Co jsi namontoval za filtr oleje. Nepřípustné značky jsou MEYLE, UFI, FILTRON,... bezproblémové MANN, VW AG, Bosch

.. a MAHLE

Nevypojil jsi kablik od čidla při těch svíčkách? Nebo nezlomil jsi ho, jak jsi něco rval? Ty svíčky jsou dost utopený a na ty fajfky jsou speciální kleště!

aamarket.cz/...

martinss
hodnocení