Nejde. Vidím vyhřáté silové kontakty, ale stav relé (které v tomto případě asi není jen běžné relé, vzhledem k počtu kontaktů a schéma na boku, ale obsahuje i nějaký obvod) takhle na dálku nikdo nepozná. Jedině vyzkoušet. V každém případě je vidět, že má už něco za sebou.
Jj, palivové relé s tou elektronikou obsahuje blokovací obvod, aby neseplo, když motor stojí (při nehodě aby nekoloval benzín v zastaveném motoru) a před startem, aby na sekundu chvilku seplo a nasálo čerpadlo.
Pokud máš podezření že v něm může být zádrhel, tak klidně může, je to relé kombinované s elektronikou a mám ověřené, že vibrace v relé odtrhávají součástky a to tak, že je ve spojích mikrotrhlina.. Jednou je funkční a jednou ne, čili je nespolehlivé. Spíše mi vrtá hlavou , proč jsou ty silové kontakty tak vyhřáté, myslím si, že by neměly mít důvod. Tedy pokud to není nějaký lom světla...I to se může promítnout do spolehlivosti elektroniky.
Ty opálené konektory značí pouze to, že dotek s konektory od drátů není nejlepší,ale to nic neznamená..To hlavní se odehrává UVNITŘ! Tam bude největší problém .To relé má nějaké označení a podle něj kupte NOVÉ.Dnes už vám nikdo to stávající levněji neopraví!Koupit nové je levnější a bude to spolehlivější!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.