Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto do 20 tisíc

Od: oto000® odpovědí: 59 změna:

Dobrý den, dá se koupit něco slušného do 20 000Kč na benzín ,aby to nebylo shnité a funkčně v pořádku.

 

 

59 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar totak
Dneska seženeš za 20 tak 20 let starého Scenika nebo dvojkovou Xsaru. Když to porovnáš se shnilymi škodovkami za stejnou cenu máš alespoň jistotu, že při brzdění neprošlápneš podlahu až na silnici a motorově ti to do další technické taky vydrží. Stejně ale investice 20 do pojízdného auta předpokládá, že máš dalších 20 na nutné opravy a když si tohle připustíš tak budeš rovnou hledat něco za 35 + 5 na opravy kde budeš mít za stejné peníze auto o víc jak 5 let mladší. S větší šancí že to nebude úplná kasička na drobné ale že se i svezeš.

 

hodnocení

1x
Dá se...Ale nejde doporučit konkrétní značku.Auta jsou zlikvidovaná a neudržovaná každé jinak.Někdo se o auto stará a jiný jen jezdí.Je blbost si myslet, že vám tu někdo nakonfiguruje konkrétní značku a model.Všichni bychom chtěli jen jezdit a neřešit opravy a investice..aby to jelo za 5litrů a na STK to procházelo bez závad.Někdo vám za těch 20 tisíc korun nabídne solidní auto a jiný zase olítaný vrak.. Všechny moderní auta už jsou složité a tím pádem je větší šance na dražší a složité. Musíte objíždět inzeráty a hledat zachovalé auto nezávisle na značce nebo modelu..pokud chcete utratit jen těch 20 tisíc..
dražší a složité opravy..

 

makk
hodnocení

1x

V pohodě, ale spíš od soukromníka než od bazaru (pro bazar je to nezajímavé, takže co v bazaru je za 20t, má cenu max 5t). Já bych doporučoval něco menšího a ne příliš žádaného (Punto, Clio...), velká auta mají obvykle mnohem víc najeto. Samozřejmě je třeba očekávat, že 20t nebude konečná suma. Baterka, gumy, nějaký ten čep... Donedávna jsem měl auto, za které jsem dal 6000.- , nějakých 20000.- do dílů (holt s tím člověk nemůže do servisu a musí si to udělat sám) a sloužilo mi 9 let.

 

hodnocení

1x

Mám do lesa Feldu rok výroby 1995 koroze moc není, jen páté dveře, lem a blatník.

Nosná část nemusí být korodovaná, bral bych Felicii druhou generaci, 1.3MPi docela pružný motor. Feldy jsou v pohodě, znám jich víc.

Zadní sedačky vyndaný a plná paluba tvrdých suchých habrů až po střechu. Přesto jsou tlumiče a pružiny původní. Mechanicky parádní držák.

Nebo sehnat ne moc shnilý Focus MK1

sabrin
Souhlas,felda je jen jedna, mam 1,3 z r.2000 a téměř bez investic

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Ano, dá, ale je to jako hledat jehlu v kopce sena!

 

perditax
hodnocení

0x
Ano, je to mozne.

 

hodnocení

Můžete nějakou značku říct do obsahu 1.6

Osobně P-306 , P307-1,616V. Nebo C3,C4 nebo Xsaru

Ty C4 jsou poměrně velké, pohodlné a v porovnání se škodovkama výrazně pod cenou. Přitom ceny dílů jsou podobné a poruchovost stejná. Ale za 20 teda určitě dobrou neseženeš. 1.4 benzín je poměrně líný na rozjezdy ale jezdím s dlouhodobou spotřebou 6.1-6.2/100km Ta stará Xsara byla o fous pohodlnější a měla větší kufr takže kdybys sehnal nějakou z konce výroby schválně se v tom svez.I podvozkově mi přišla lepší a většina z nich měla kotoučové brzdy i na zadní nápravě takže i líp brzdily. Z vážných závad se na nich nejvíc objevují poruchy vstřikovací rampy a často blbnou lankovody ruční brzdy. Jinak se nedá říct že by se na nich něco nadprůměrně sypalo. Já tu svou věnoval dceři, jinak bych se jí nezbavoval.
Jo.. Zapoměl jsem často vadné těsnění pod hlavou na motorech 1.4 ale to bude na starých kusech už určitě dělané takže tam by problém být nemusel.

Totak - závady na těsnění jsou na motorech řady TU (od 1l do asi 1,6 l)Tam je nevhodně navržené mazání a chlazení-tyto kanálky jsem velmi blízko sebe .Na TU1 = 1,1- 40 a 44kW pak výdrž cca 150tkm, útěchou je, že se to dá udělat klidně před panelákem za pár hodin a par korun- s rozvody bez kontroly hlavy cca2 500kč samodomo tedy pokud je jeden zručnější a technický typ.!Jiának s tou C4-máš pravdu, s tou jsem to trošku přestřelil, hooorko těžko pod 20 000kč,-většinou je prodávají za cca30 se staven kolem 210 000km a víc ještě před výměnou rozvodů skrze ušetření, ať má starost nový majitel, tedy aspoň -1,6HDi obou výkonových variant.

Měl jsem 2 xsary s 1.4 motory a těsnění se dělalo na obou. Když jsem koukal na citroeny fórum tak z toho vylezlo že to je častá závada na těsnění a teď máme 2 jednactyřky v C4kách a obě prosakují vedle rozvoďáku z mazacího kanálku takže zas blbě vymyšlený těsnění. Naštěstí to není nic zavažného, takže to před technickou stačí střílnout sprejem na odmaštění brzd a zas můžu 2 roky jezdit bez toho abych musel dolévat olej mezi výměnou.
A dotaz offtopic. Proč máš najednou růžovou hlavičku svých příspěvků?
berger1

Totak, já si tipnu - protože K2?

Nevím. Asi protože K2 používá nějaký program, který maskuje jeho IP za moji? Nebo náhodně zvolenou a shodou je to nyní moje?Již to tu bylo a když jsem se na toto ptal, tak mi toto bylo sděleno.Nebo soused rozlousknul heslo na moji wifi-což asi těžko neboť přes byt do pokoje syna je již slabý signál, natožpak přes panel!

Diesle, tak teď zírám. Já doteď myslel, že Vy a K2 je jedna osoba. Zkusím zrůžovět, přihlásil jsem se... Tak jsem zezelenal, opět má jedna teorie padla...*smich*

jm
Tak možná jeden zelená vzteky a druhý růžoví láskou :-D
kapitan*

Kdo ví jak to je ,asi by to musel vysvětlit nějaký odborník na počítače a schválně jakou budu mít nyní barvu?

Obecně platí že jsou veřejné a neveřejné IP. Jeden typ býval za příplatek a operátor to za poplatek zaručoval že je to tvá unikátní adresa. Druhý tip je společný pro víc lidí u stejného operátora. Takže se třeba půlka vesnice nebo několik paneláků hlásí do netu stejnou adresou. Často se na to přišlo ve zlatých časech stahování přes rapidshare kdy se ti nepodařilo nic stáhnout protože už stahoval soused.
Tahle moje teorie má jednu podmínku a to, že oba růžoví pánové bydlí ve stejné oblasti.
tomaso
Ta tvá teorie má drobný problém, že si asi myslel statickou a dynamickou IP. Veřejná a privátní adresa je něco jiného.

 

hodnocení

0x

taky jsem sháněl přibližovadlo kolem 20000, nebylo šanc ale nakone jsem byl nucen posunout na 30000 a ejhle, výběr se moc rozšířil

nakonec koupil Daewo Kalos 1,2, po nějakém dědulovi za 24000

zatím max spkojenost

jednoduché, levné díly a snad vydrží aspoň 2x stk

hodnocení

Na tohle auto jsem se díval taky docela mě zajíma jak to jezdí spíše jestli je tam něco co by se mohlo moc pokazit a jak to vypada z korozi Měl jsem daewoo matiz a pořád jsem tam opravoval korozi zadních podběhu a prahu kromě brzd asi tak nic.

mám ho cca 5 měsíců, zattím bez problémů, koroze zatím jen povrchové škrábance, spodek je OK

uvidíme co časem

má to klimu,servo, elektr. přední okna, spotřeba jsem tak cca 6-7 /100

zřejmě jsem dobře koupil, uvidíme co časem

Tady je a krásně a rychle topi, pro mne důležité, dostat se z bodu A do bodu B
Auto do 20 tisíc
hodnocení

Vypada dobře jde oto že vlastně se dnes na stk dívají už jinak a stk pod rukou nechci,protože jsem taky měl takové auto co někdo udělal stk po znamosti a nestačil jsemse divit že to vlastně prošlo.všechno špatně.

v dnešní době, se snad se špatným stavem na STK nedá projít,né?

Jak jsem psal, asi jsem měl štestí na prodejce, auto na STK bez závad!

S tím Kalosem jste měl z p*dele kliku.Pěkný kus-dle fotky..Ale takový kup se povede jednou za uherský rok.
Korejci všeobecně mají problémy s korozí spodku takže to chce opravdu proklepat a nespoléhat na to, že to někdo nastříkal tlumexem před tím než se rez objevila a ne až potom, aby ji při prodeji zakamufloval.

 

dd
hodnocení

0x
Škoda Fabia 1.4 MPI 44kw nebo 50kw. A bral bych kombi. Hledat zachovalý kus bez koroze předních podběhů. Je jich mraky tak je z čeho vybírat. Bacha na šlem pod víčkem oleje, trpí na těsnění pod hlavou. Jednoduchý motor, rozvod řetězem, který vydrží moc. Slušná spotřeba. Auto vcelku tuhé - bezpečné. Díly za šlupku, a opraví to každej. Lepší a aby fungovalo s tímhle rozpočtem těžko najdeš.
hodnocení

Tohle jsem kupoval s kmarádem 1,4 mpi něco přes 50 tisíc po měsíci to začalo zámky,potom spínač eps,pod pedalem a potom to nejhorší těsnění pod hlavou .dal do oprav asi 20 tisíc.

Jó.. Fábie je tuhá a bezpečná,ale pořád se tam něco se*e..A ohnilá do 20 tisíc korun bude každá.

 

kami123
hodnocení

0x

Dá se. Pravděpodobnost dobrého kupu je úměrná tvému intelektu a znalostem. Velkou roli ale hraje i štěstí.

 

mathew
hodnocení

0x

Takových aut je na bazos.cz dost jenom se teda v tom jejich vyhledávači dost blbě hledají.

hodnocení

Přemyšlel jsem na dacii logan ale tak rok 2006-2007 ale toto jsem měl jako první model takže 2004 a rezavělo to samo o sobě sem tam vidim nějaké pěkné kousky ale které maji malí najezd ale to je asi taky o hledání.

kare
To nepochopím...
Zavrhnete fabii (což je docela i rozumná volba) a pak napíšete Dacia Logan, která žere jako tank hnije ještě víc.. a celkový pocit z jízdy je jak sedět na záchodě a řadit koštětem *smich2* i o deset let starší auta jsou proti tomu kočáry.
Ale, abych Dacci jen nekřivdil v Moldavsku jsou hodně oblíbené.
Auto do 20 tisíc #2
hodnocení

Dacii bych koupil měl jsem ji bylo to dobré auto po prvním majiteli ,najeto mělo něják 68 tisíc ,co se natom autě vyměnilo tak čep řízení,kotouče destičky,rozvody,výfuk a tod vše odpružení bylo dobré,vysoké .

Auto je sice škaredé,ale funkční bez problémů ,akorát problém byla koroze ať jsem dělal cokoliv tak to prostě rezavělo všude a pořád což bylo na 6 leté auto hodně.nebo po každé zimě jsem to musel opravovat .A když se dívám na ty auta teď tak jsou hodně sežrané to je škoda nebo za dobrý peníz dobré auto.

 

asd1
hodnocení

0x

Dá se celkem v pohodě. Jen musíš umět trochu hledat a hlavně umět rozlišit dobrý od šrotu.

Spousta aut je při jakékoliv poruše prakticky neprodejných a končí na vrakáči. Odejde spojka = jde do hutí. Přitom spojková sada stojí 3k a půl dne práce Zbytek auta v pohodě, jen jim servis řekl 15k za výměnu spojky a do toho nešli... Koupíš to za 2k, nasypeš 18k do údržby a máš slušný auto za 20k. Podobných možností je víc.

Za 10k jsem prodával hezký auto který ještě dva roky v pohodě jezdilo a pak šlo do hutí kvůli ptákovině za litr. Holt to nebyl koncern kde bych za podobnou káru dostal 50k *smich*

hodnocení

Pojedu se podívat na jednoho renault thalia ne z bazaru

Thalia je clio s naroubovaným kufrem. Celkem to i jede ale rozvody jsou dělané dost složitě takže je na tom vyšší časová i materiálová náročnost. Jestli nebudou udělané tak jen materiál, co se pamatuju stál asi 6000.- na citroenech a Peu dáš 4.5 i s prací. Nebudu ti to rozmlouvat na každém autě se najdou lepší i horší věci než na stejně drahé konkurenci. Jen upozorňuju abys to věděl.
asd1

Tajný tip je Fiat Marea WE 1,9 JTD 110 (silnější verze, poslední roky výroby ca 2002), ale už jich je málo.. Motor jeden z nejlepších, nerezne, jezdilo se mi s tim líp než s Oktávkou - výhled, kufr atd. Za 20k pozlacená, za 10k pojízdná bez problémů... Jak nejede tak je neprodejná ;) Zvenku teda dost hnusný, což je spíš výhoda že se o to nemusíš bát *smich*

hodnocení

Takže mám koupeno auto vypadá slušně,co se asi bude muset vyměnit jsou kotouče a desky,uložení stabilizátoru ,asi nějaky čep cca tak 1700kč .

Tak jaké auto jste nakonec koupil?
hodnocení

renault thalia

 

hodnocení

0x

Kupovat jazdene auto s poziadavkou na nizku max cenu = problemy. Skor ci neskor vas to dobehne a bude to drahsie. Je rozdiel kupit 5 rocne zachovane, kde je predpoklad, ako este pojazdite s malymi nakladmi na bezne opravy, versus vase poziadavka, kde nic ine ako kopu srotu kupit neviete. Tak od 50 000 vyssie mozete mat nieco relativne bezproblemove.

k2

@peter: Prave u 5leteho auta je vysoka sance, ze si pojezdi s velkymi naklady. Za 20tis se da koupit auto kategorie "nakupni taska" (clio, thalia, corsa, punto...) kolem roku 2000, tedy z let, kdy vetsina aut uz byla korozi odolna a motoricky jednoducha (bez velkych ekokurvitek).

 

student
hodnocení

0x

Hledejte nejmenší motory v malých autech vyrobených okolo r.2000 po bazarech bazoš.cz nebo Sbazar.

Ceny ojetin rychle stoupají, benzín není nejlevnější. Koupi bych si rozmyslel a našetřil více (30 000 lepší start).

Příklad na obrázku: Ford Puma 1.7l, 92kw na 1039kg, r.1998, 110tis. km, ~25 000Kč. Jednoduchý motor, lehká váha a sportovní charakter umožňuje jezdit za 6l/100km, 80% výkonu už při 2300 otáčkách (Zetec), slušná výbava el. okna, klima

Investuji do něj minimum a do další STK v půlce r2023 šetřím na jiné auto.

Trpělivost, 2x denně projíždět bazary a mít štěstí. V případě Pumy se mi to vyplatilo, pokaždé radost z jízdy.

student
03.11.21 00:19
student

Za těch 20-30 000kč je slušný stav vzácnost. Toto jsem koupil poměrně levně díky odcházejícímu termostatu, díl za 130kč a 4h práce o víkendu. Zbytek auta cajk, podvozek bez koroze a nové přední brzdy naopak přidali na ceně, takže jsem dlouho smlouval s majitelem. Doporučuji vyhlídnout si také něco v dobrém stavu se závadou co dokážete snadno opravit a tím ušetřit při koupi, jinak hodně štěstí s takovým rozpočtem!

 

jenda22
04.11.21 22:25
hodnocení

0x
Ne.

 

hodnocení

0x
Jakože diesel a k2 jsou červení? To je stejná IP adresa?

Á tady někdo nečte celé vlákno-už jsme to tam řešili a pokud byste si dal práci a vyhledal to někdy před 3? 5? roky jsem se na toto ptal-když snad poprvé reagoval K2 ve stejném vláknu jako já!

A někdo zase nekouká na datumy, napsala jsem ten dotaz dřív, než se to řešilo v tamtom vláknu. Nechtěla jsem nikoho urazit, jen jsem se zeptala.

*hi* na datum jsem nekoukal , tak omluva!*mir*

Je to stejná IP adresa.
Rozlišit se dají jednoduše.
Jeden píše na české klávesnici, druhý na anglické nemá hacky a carky...

 

 

fram
hodnocení

0x

Přesně takový vůz prodám, motoricky skvělý (najeto 100000km) - ale neprochází korodovaná karoserie.

 

tm
hodnocení

0x
20 tisíc stoji nějaké průměrné kolo, takže asi tak. Kdyz na to nemate, tak bych nekupoval. Auto je dojna kráva na peněženku a za 20 tisíc, to je tak na sjeti ze skály...

Hm asi odborník že?

Když se dobře vybere, tak se dá i za méně peněz a bez sypání do auta!Viz třeba synovo P-106-koupen za 15 000, mimo opravy po nehodě pak jen olej, filtr, pneu nemrzka

 

break
hodnocení

0x

Za ty love jsem si z A dovezl Mondeo V6. Nerezavý, čistý, na půl roku TK, kromě kůže plná výbava včetně xenonu. Závady : nesla zacvaknout kapota, nefunkční mikrospínač zadních dveří. Takže ano, jde to

 

hodnocení

Nakonec teda jsem našel renault thalia za 16000kč stím že budu muset vyměnit asi nějaky čep a brzdové potrubí takže do těch 20tisíc se vlezu jinak doufám že bude v pohodě vydrží 2-4 roky uvidíme

klasický motor1,4 55 kw bez abs ,posilovače.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]