Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč se motor dusí?

Od: aaaudi odpovědí: 18 změna:

Ahoj, když sešlápnu dvojku na plný plyn, auto se prudce rozjede, ale pak spadnou otáčky a prudce poleví v tahu. Když tůruju na neutrrál ve vyšších otáčkách se auto " zadusí " a chcípne, motor se pak úplně klepe, až se klepe celé auto... Kde je chyba? Co se s tím dá dělat? Díky moc

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kare
hodnocení

0x
Tak přesně na to tenhle motor od tohoto výrobce na tohle palivo trpí. :)
Dejte si pozor na plynový pedál a úplné dotazy.
Není zač. :)
doplněno 29.10.21 21:08: Možná napovídá, ale posledně adam106 měl Fabii.
Tak už nevěřím ničemu. *smich*
kami123

To víš že jo, on to napíše a lidi mu sem budou jako obvykle psát, kam to auto má prodat :)

Tipuji

2004 a méně.

Benzín pod 2l

Něco mimo mercedes, bmw, audi, skoda

@kami123 přezdívka tazatele trošku napovídá, že by se právě o Audi mohlo jednat ;)

kami123

Já myslel, že je to chyták :)

 

kami123
hodnocení

0x

Zkus odpojit váhu vzduchu.

kare
A místo ní zapojit diodu, to hned ožije. *frajer*
kami123

Já to myslel celkem vážně, ono podle chování při různě odpojených čidlech lze eliminovat některé problémy.

Na dieslových koncernových vozech cca do roku 05 ta finta s diodou bez problémú funguje
Sam sem na to třičtvrtě roku jezdil
Je lepší zatah od spodu a jede bez problémú jen je tam podminka zaslepit egr ventil

 

aaaudi
hodnocení

Audi , nafta ... 1999. Kdosi mi říkal, že prý vstřiky a že je dobré vzít plnou nádrž " lepší " nafty Verva... Udělal jsem tak a zlepšení jsem nepostřehl...

petrovic

Verva neni zadna leciva vodicka na bebinka. Pokud tam uz jsou nacate vstriky, nebo cerpadlo, ani svecena voda nepomuze. Pokud to ma turbo s promenlivou geometrii, muze pri pozadavku na plny tlak nekde uniknout podtlak pro regulaci ( ta banka u turba co taha lopatky) a tim to nezareguluje, prefoukne to a motor spadne do nouzoveho rezimu. Pripojil bych diag a prinejmensim se podival na korekci vstrikovacu a na skutecny tlak v railu. Bud pada tlak, nebo nereguluje turbo.

kami123

Já se v dýzlech nikdy nehrabal ani neměl k tomu vůli, ale dovolím si jednu, možná špatnou úvahu.

Pokud to dělá jen na 2. stupeň, tak to bude přípravou paliva.

Pokud na všechny převody, tak měření vzduchu (ty tlaky).

Stejně by to chtělo začít diagnostikou.

Nevím ale pokud to dělá na 2° tak to musí dělat na všechny!

Jinak dotaz na tazatele-kdy se měnili filtry? palivová a vzduchový-tam bych viděl možný problém, další jen tak pro legraci králíkům bych totéž zkusil a mít při tom otevřenou nádrž-ono ucpané odvětrání dokáže také pěkně pozlobit-jak u ropy zak i benálu!

Ještě dp tazateli dopsat jaká motor ono těch ropáků je docela dost typů , i v rámci jedné automobilky!

aaaudi
hodnocení

Jinak motor 1.9 tdi - 81 kw

 

kami123

při 2.-3. stupni bývá největší průtok paliva.

aaa ... Z tebe to leze jak z chlupaté deky :-D

 

aaaudi
hodnocení

dělá to na všechny převodové stupně i na neutrál se auto při větším tůrování zadusí a chcípne motor. Jak mi rádce Diesel napsal, zkusit to s otevřenou nádrží? Takže protůrovat auto a mít při tom sundané víčko od nádrže? Jinak motor 1.9 tdi - 81 kw

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Začal bych vyčištěním sacího koše v nádrži a pokud možno rozebrat a vzít to dúkladně už sem tam zažil věci že sem koukal
Poté nový palivový filtr a dat novej i ten termoventil co je něm plus těsnění
Nebo se da koupit filtr bez termoventilu a propojit hadíčky a pak se uvidí

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]