Nejste přihlášen/a.
Myslím si, že kdo kupuje takový motor, nedává tam plyn, protože chce mít výkon. Kdo tam dá plyn, chce ušetřit. Kdo chce ušetřit - NEDĚLÁ PRAVIDELNÝ ŘÁDNÝ SERVIS, takže plyn v takovém motoru s takovým nájezdem je jenom kasička beze dna.
Logiku v tom vidím. Kdo nemá prachy nebo kdo chce ušetřit, jde do plynu kvůli levnému palivu - takže to servisuje jen když je potřeba / když je problém.
Mimochodem, netušíme životnost plynového ústrojí... - o tom se tazatel vůbec nezmiňuje. A pokud to má 250tis nalítáno na plyn, nevzal bych to ani zadarmo.
Škodovácký motor 1,8T byl super, ale ta kombinace se mi nelíbí.
Když se o to člověk stará, tak nakonec ušetří. Jsou různé typy uživatelů. Viz odpověď od Vlsta2.
Ale auto s LPG bych kvůli popsanému riziku také nekupoval.
Dotaz je ale na výdrž. Pro mne není benzín VS LPS moc velký rozdíl.
Jak píše jmlc. Co jsem zažil auta na servisu s LPG, tak lidi nejen že šetří na palivu, ale i na dílech a dokonce mají v autě často velký chlív všeho možného a nebo i neumyté z exteriéru včetně podběhů a podvozku. Prostě berou auto jako spotřební věc z bodu a do bodu b a řeší servis v momenťě až když nejezdí.
Zdravím, neznám váš motor a značku auta. Ale, měl jsem 1.6 VW na lpg. Najel jsem 380tis. a pak prodal. Auto dál jezdí a nyní co vím tak má 460tis. Nikdy se na motoru nic nedělalo mimo běžného servisu. Za mě názor, že plyn prodlužuje životnost. Ale někteří vám to budou vyvracet. Každý má jinou zkušenost.. A ještě přidám, kdysi dávno před tím jsem na firemním pickupu škoda forman měl nájezd 550tis. Nebyl jsem jediný řidič.. Ale to sem nepatří. Pak už se spíš rozpadlo auto než motor..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.