Ahoj.Jen se hloupě zeptám..V autech se hrabu,ale tohle se3 mi u dieselu stalo poprvé ( u benzínu už vícekrát).Dnes jsem jel se Sharanem 1,9tdi 81kw,motor AVG..Čtvrt plynu, přijížděl jsem obcí..najednou zhasl motor na pár vteřin a padly ručičky..asi 5 vteřin..pak bliklo žhavení-kontrolka se "spirálou".. a pak to hned chytlo a vše normál! Je to starý krám,ale otevřel jsem kapotu a jen tak zabýval s dostupnýma kabelama a vše ok.. Napadá mě snad jen spínačka..Elekrika není můj koníček ani se v ní rád nehrabu.. Díky za nápady.. doplněno 29.10.21 18:21: Tak dnes se motor opět vypnul a pak na chvilku naskočil.. Stačilo to k projetí křižovatky setrvačností a najetí ke straně.Motor už jsem nenatočil,ale ozívalo se pípání, které se ozývá jen když je chladno pod 4stupne což nebylo v tu chvíli.Dojel jsem 100km od domova a zastavilo se to skoro u domu ( 5km) . Relé 109 jsem nenašel v autě.. Málo jsem googlil,nebyl čas..byl jsem pryč pracovně.. Nevíte prosím jak na Sharanu 1,9 tdi AVG 81kw ..rok 99 najít to relé? Zítra snad stihnu to připojit někde na diagnostiku.. Opět se to vyplo jako by někdo vypl klíček..po 3 vteřinách opět normál..pak už to vyplo definitivně..Kontrolky se rozsvítí.. startér točí,ale ani ťuk
Prostě jak píšu.. přirovnal bych to k tomu..jako když se na pár vteřin vypne klíčem zapalování..Stalo se to poprvé.Auto je stará vrána,ale elektrika kolem motoru je původní bez zásahů kutilů.. Problémy jen standardní s okýnkama a el.5.dveří.To s motorem myslím nesouvisí.Kdysi mi takhle "vypnul" Hyundai Lantra 1,5i..ale to už jsem nenatočil a byl to tenkrát "posilovač" zapalování.. taková malá placička s třemi drátky..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.