Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jak dlouho míváte auto obvykle v servisu?
Objednal jsem své starší auto do neznačkového servisu ve velkém městě, který však není malý a má na internetu převážně výborné recenze. Před rokem mi ve stejném servisu udělali servisní prohlídku a výměnu oleje a další drobné úkony do druhého dne za výbornou cenu, takže mi nezbývalo uznat, že recenze byly pravdivé. Po necelém roce se sešlo na autě více závad, a tak jsem auto objednal v polovině září s tím, že ho mám přivézt koncem září (asi po 14-ti dnech od objednání). Konkrétně 27.9. Myslím, že pár dnech mi volali, ať se dostavím do servisu, že tedy probereme, co je třeba udělat, co zjistili a co budu chtít. Na tom jsme se tedy dohodli. Řekl jsem jim, ať to tedy vše udělají a až bude hotovo, ozvou se. Koncem předminulého týdne už se mi to zdálo dlouhé a volal jsem jim, jak to vypadá. Slíbíli, že to bude hotové minulý týden, avšak ani minulý týden se neozvali. Některé drobnější mechanické věci prý už udělali, to jsem se dozvěděl když jsem tam byl osobně po týdnu, ale teď už se mi zdá, že to trvá příliš dlouho a to mi bylo řečeno že už jde jen o výměnu lambda sondy.
Jelikož je to mé první auto, které mám necelé 2 roky a nemám tedy žádné předchozí zkušenosti se servisy, chtěl bych se zeptat, jestli je normální, aby oprava auta, byť je tam více věcí, které se musely opravit, trvala měsíc? Míváte to taky tak, že dáte auto do servisu a jste bez něj třeba měsíc? 27.10. to bude měsíc, co jsem tam auto odvezl. A objednával jsem už v polovině září. Chápu, že autoservisy mají všude narváno a všeobecně všichni řemeslníci a je to čím dál horší, ale zdá se mi to už dlouhé. Ozvali byste se jim příští týden opět sami, jak to vypadá, nebo byste dál čekali?
Voják se stará, voják má. Prudit a prudit (v rámci slušnosti a selského rozumu). Abych měl auto na servisu dýl jak tři dny, se mi stalo 1x a to to byla havárka na hranici totálky a já měl náhradní vůz (šest neděl, čekalo se na lakovnu). Měsíc je u normálních oprav, kdy se nečeká na díly z Tramtárie, lakovnu nebo repas vlastního dílu hodně za hranou.
první vyhrání z kapsy vyhání... je klidně možné, že vůz už někde na ND rozprodali :D
Když řeknu v servisu "to nespěchá", znamená to, že to tam bude stát na parkovišti, dokud nezavolám, že to nutně potřebuju.
Záleží pak na konkrétním servisu - jestli jsou ND. Taky jestli si neodstavil dílnu třemi totálkami a teď třeba jen běduje, že nemůže pracovat na jiných...
No a z praxe - kolega měl auto na výměnu destiček a lanovodu. Dal ho do servisu na podzim. Tak dlouho ho nepotřeboval, že začal urgovat na jaře - a v létě už s ním mohl jet na dovolenou. Jednalo se o obyčejný Daewoo.
tak to je asi problem autoservisu, pokud to delaji pro penize ( jakoze do prace chodime vsichni kvul penezum ) tak by meli objednat auto, po pristaveni zjistit co je treba udelat/objednat, objednat dily - vetsinou do druheho dne, honem a dobre udelat, zkasovat zakaznika, a nazdar, dalsi a to stejne
to ze mi bude auto stat mesic na placu mi nic nevydela, navic za nej zodpovidam a zabira mi misto
ale kolem vidim hodne servisu kde maji narvana parkoviste a kdyz jezdim kolem tak vidim ze treba auto stoji stejne tri tydny, neumi si naplanovat praci , radeji si necham dve hodiny volneho casu denne nez se v tom motat
Kdy\ž jsem pořídil 1.Citroena. tak mi při první delšícestě praskla jedna trubka s LHM na zadek, nechal odtáhnout do servisu a oprva přes měsíc a za cenu 16 000kč bez odtahu, O dva roky později jsem se dozvěděl o servise Poseidon kde (především dělali tehdy PSA cittroeny a peugeoty)oprava max 10 pracovních hodin když to jde špatně, komplet cena trubek na celé auto kolem 3000kč,.Hodinovou sazbu tehdy měli 200kč!takže s odtahem domů od nich, materiálem na opravu a pomocný materiál (uvolňovače šroubů, odrezovače BČ)+ doplnění LHM (hydraulický olej )... by to vyšlo cca o 8000kč levněji.Navíc po dleší době jsem pak přišel , že měnili jen polovinu trubek-jen na zadek-komple přední zůstali jak na brzdy tak i pružení původní! Takže ano některé servisy jsou ... Jenže stejné to je i se zákazníky-každý by to ochtě okamžitě, nejpozději včera a pokud možno zadarmo! Předtím ze seatem podobná zkušenoist, takže opravy co jde a umím -samodoma,co ne tak kamarád co má citroen servis ale mně dělá i na jiných než jen Ctr a Peu!
Ještě doplním. Pak jsem byl v tom servisu Poseidon ještě jednou s tímtéž Cíťou (BX14RE)-výměnu nějakých dílů p.nápravy. Byl jsem celou dobu při opravě přítomen!,mechanik při oprvě přišel na další vadný díl , takže nakonec oprava přesáhla cenuasi o 2000 kč které jsem u sebe něměl a žel ani kartu-autem po provedené opravě jsem jel domů vzal sje si na doplacení peníze a jel zpět!
Potřetí jsem tam byl pro změnu s dalším Cíťou-Xantií s 16V motorem -to jsem si netrofnul na výměnu rozvodů-opět jsem byl přítomen při výměně rozvodů po celou dobu!Za mnou dodaný materiál navýšili szabu o 100kč-přesně dle rozpisu co mají vvyvěšen pro zákazníky!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.