Nejste přihlášen/a.
mohu dat olej MOGUL ALFA 2T do babetty 210? jestli ne jaký by jste mi doporucili?
Obecně ano, ale pokud jezdila na M2T a podobný pravěký oleje tak bude motor plný karbonu a moderní olej je umí rychle uvolnit = brusná pasta a vydře to ložiska ojnice + válec, klidně to motor odrovná. = musí to nejdřív projít kompletní dekarbonizací a až pak ho můžeš použít...
Je to dilema jestli M2T a jistý karbony nebo moderní olej a riskovat že motor řechod nedá.. Možná postupně směs olejů, časem na moderní a dávat víc oleje, ale ruku bych za to nedal.. Chtělo by to probrat s dobrým motorářem.
M2T zanese výfuk a babeta prestane táhnout...o neco lepší byl mogul TS...ale jinak je ten mogull - olej nejlepsí na impreganci dreveného plotu...samozřejme dobře vyjetý
za mojí osobu doporučuji zelené Sunoco pro 2T sekačky...v pomeru 1 : 25 /30/...dávám do B207 a jede jako pila
Vyjetý 2t olej... Tak ten byl dobrej
Zaplatíš mu novej motor až to po tvojí radě zadře? Motor zasviněnej karbonama a moderní olej který karbony rychle uvolní.. Opravdu to umí udělat brusnou pastu nebo se odlupujou větší kousky karbonu a klidně se to zadře... Tvoje rada dobrá pro novej motor, ale po M2T fakt ne. A dobrých olejů je hafo, obecně do babety stačí "cokoliv"
M2T do křoviňáku ani pily nelej, ten je dobrej fakt leda na to natření plotu..
U té babety a "lepšího oleje" jde hlavně o to rychlý uvolnění karbonů který tam po M2T jsou. Karbon je tvrdej a uvolněný kousky jsou opravdu jako brusná pasta a dovede to vydřít válec/ píst i ložiska kliky...
Cystrol žádnej zázrak neni... A jinak obecně dobrý oleje maji JASO FD, u čínských pravěkých motorů s obr vůlema je otázka jestli neni lepší něco "hustýho" co ty vůle vymezí.. Poměr kolem 1:25 je jasnej :D
asd - psal jsem o oleji M2T do benzinu...a o jeho náhradě olejem značky SUNOCO...například tímto...
nevím, co se odlupuje v motoru Babety, v každém případě M2T zanáší tlumič výfuku a motor se pak dobře nevyplachuje a ztrácí výkon...pokud se někdo domnívá že se z válce neco odlupuje, za 15 minuit má válec píst hlavu dolů a může se přesvědčit...samozřejmě nevylučuji že nekvalitní turecké a čínské repliky mot-dílů které se dnes nabízí jako náhrada originálů se rozpadají, ale ty se rachle vydřou a rozpadnou s jakýmkoliv olejem...
babeta 210 používá převodový a motorový olej, píšu o motorovém oleji... ten se leje do benzinu
pro lidi z paneláků a pro ty, co žijí virtuání život na sítích, vězte, že v reálném životě existují dřevěné ploty, které je vhodné očas impregnovat...lazurol si vygooglíte, na to máte aplikaci... ale vyjetý-použitý olej asi ...zřejmě je to pro vás novinka...
Znova si přečti co píšeš - ano o motorovém oleji, přesně o dobře vyjetým motorovým. Ten se tu leje do benzínu, takže nevim jak ho chceš získat dobře vyjetý. Asi chytat mazut co kape z vejfuku
Odlupujou se karbony, z čela pístu, vršku hlavy válce i z klikovky která ho je taky plná. Odtamtud se dostává do válce kde ho vydírá. Po M2T je motor karbonů plnej a moderní olej ho rychle uvolní. Si přeber jestli je menší zlo zablemcanej vejfuk nebo zadřenej motor... Za mne generálka motoru, odkarbonovat a pak dobrý olej... Nebo M2T a postupně víc a víc přimíchávat lepší, ale pomalu postupně aby se karbony neuvolnily naráz v kusech ale mizely postupně...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.