Nejste přihlášen/a.
Obecně vlnění = silentbloky ramen/ uložení nápravy, vůle v čepech nebo ložiskách... Nebo jen podhuštěný kola.. Možná i tlumiče apod., to že jsou nový nemusí znamenat že jsou OK..
Hrubší zvuk těžko říct, klidně silenty motoru možná i blbě umístěný celý motor (pokud se v uložení motoru hrabali)
Mmch. pokud nevyměníš komplet nádrž i palivové vedení tak tam jemný špony zůstanou a je velká pravděpodobnost že se zadírání čerpadla zopakuje (špony jsou tak jemný že projdou i filtrem, jsou z materiálu čerpadla = tvrdý a v pohodě vydřou píst/válec..)
Tak zajed na geometrii a nechej ji udelat. Maji z toho kseft, divne ze by dobrovolne odmitali. A tu geometrii nech udelat poradne. I odklony na zadnich kolech, proste vsechno, i ten volant do roviny.
Už jsem koukal zde po okolí v Praze, kde dělají geometrii a našel jsem na Štěrboholské AS PneuCare, kde dělají nějakou 3D Geometrii obou náprav + seřízení a diagnostiku podvozku. Takže bych se tam nejspíš objednal a uvidíme, co z toho vzejde...
Problém tam je určitě.. Hlavně vyměň servis, už je nvolant šikmo a "geo je v pohodě" je nesmysl.. Otázka za jaký, lemplů je spousta a 3D geo to nezachrání když s ní lama neumí pracovat...
Jenom geo to nebude, to by např. táhlo ke straně, sjížděly by se gumy křivě... Ale neplavalo by to a nereagovalo na zatáčky a hrby vlněním.. Tam bude nějaký silentblok vykvrdlanej, může se natáčet celá zadní náprava, jedno rameno apod. Může být v háji i zavěšení motoru a při boční síle vibruje atd. atd. Klidně může být něco nalomenýho a pruží to...
Na dálku to je věštění z koule, chce to dobrýho mechanika aby to viděl a projel si to...
Tohle mi hlava nebere. To není jen tenhle dotaz. Jak se ty koncernový vozy sypou, jaký mají lidi s tím problémy. Tady tazatel píše rok výroby 2015, najeto 148 tisíc km. Zadřená čerpadla a mikrošpony z tvrdokovu v palivových systémech, problémy s rozvody, problémy s ředěním motorového oleje. Jednou vjedou do výmolu a mají podvozky v háji.
A včera napíše tady na poradte rádce krtek, že Alfa 156 je kasička na auto...rok výroby 1999 a původní podvozek
@asd1 píše, že to může tazateli dělat i "fouklý " silentblok. Já mám na Alfě vlevo vzadu vyfoukané silentbloky -hlavně u té podélné (vůči ose auta) tyči. Vepředu horní rameno vpravo a vlevo klepe kulový čep. Ale auto drží stopu jak přilepený. V zatáčce zatočím volantem ještě víc a auto poslechne. Gumy mám sjetý rovnoměrn. Jezdím tady po vesnicích,kde je to samá díra.
Co to s těma novýma autama doháje doprde.. je? To jako naschvál? Ať se byznys točí?
Spotřební zboží/ lacinej šunt, složitý auto plný píííp + výrobní náklady osekaný na minimum, žádnou vědu v tom nehledej... To je většina aut z posledních let...
Ale víš co je zajímavější? Že i po takový zkušenosti borec další auto vezme zase Škodovku a pořád bude tvrdit jak je kvalitní a kasička ja Alfa Ostatně většina jich obhajuje kvalitu i HTP 44 kW že to neni špatnej motor a bude tvrdit že to je lepší než FIRE 44 kW...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.