Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fabia 2 předek brzdy

Od: petrmrva1986® odpovědí: 4 změna:

Zdravím budu teď měnit měnit destičky a kotouče na fabku 2 na předku a mám 2 otázky.. zvládnu nějak stačit píst ručně po vyndání destiček nebo musím mít ten stlačovák?a za druhý když po sundání desticek zavesim třmen za pružiny nebo prostě někam nahoru aby se mi nehoupal na hadicce pod autem musím pak odvzdusnovat bo ne?u nějakýho videa sem viděl komenty že se pak neztrácí tlak v systému a nemusí se to dělat..

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kami123
hodnocení

1x

Stahovák jsem většinou nepotřeboval.

šikula si nějaký přípravek zvládne nějak vyrobit z toho, co má, případně stolařská svěrka...

Většinou jsem to zamáčkl sikovkama.

někdy je potřeba pístem při zatlačování točit.

odvzd. se nemusí.

 

hodnocení

1x

Pokud neotevřeš odvzdušňovák nebo nepraskne spoj či hadice, tak se tam nemá jak dostat vzduch.

Kapalina se přemisťuje z nádobky do třmenů, jak se brzdy opotřebovávají a tenčí (pístek se vytlačuje víc a víc).

Při zatlačení se přemístí do nádobky. Nic se tedy neodvzdušňuje. Je ovšem vhodné to trošku rozhýbat. Vložit do třmenu dvě staré desky a našlapat pedál a pak opět zatlačit přípravkem či něčím vhodným. Třeba francouzkým klíčem (takové to tlusté velké Hčko na vodovodní trubky).

Nezapomeň vyčistit a namazat vodící čepy vazelínou přímo určenou (nežere gumu a vydrží vysoké teploty a nelepí na sebe bordel). Třeba ATE Plastilube

google.cz/...

 

hodnocení

1x
avatar diesel

Nikdy jsem nějaký stlačovák na pístek nepotřeboval.Ten stlačovák je velmi žádoucí na pístky kde se stlačuje a současně šroubuje, což asi na předních na fábii není. Je to třeba na předních na hydrocitroenech, nebo zadní na F125p skrze ruční brzdu.Jinak je s tím stalčovákem lepší komfort práce, ale stačí jak psal Kami-francouzák, truhlářská svěrka nebo "hasačky-sikokleště.

 

asd1
hodnocení

0x

Pístek v dobrém stavu jde zatlačit v pohodě rukou. Pokud jde hůř, tak není od věci repas sada a dát nový těsnění + prachovku (zaplatí se to na spotřebě a životnosti brzd)..

Nejsnadnější je roztáhnout to šroubovák mezi desku a kotouč a zapáčit, zatlačit až dovnitř tolik aby se vešly nový desky a kotouč. Obvykle je termín na výměnu brzdovky = starou odsát z nádržky, nalít novou a vyšlapat až ze třmenu poteče nová. (a ideálně i z kostky ABS a spojky, to ale dělá málokdo), hlídat hladinu v nádržce a dolívat, jsou na to i přípravky pro ulehčení.

Stlačovák se hodí na kotoučovku s ruční brzdou kde se pístkem točí (kvůli mechanismu ručky má šroubovici), ale jde to i bez něj - sikovky a truhlářská svěrka, opatrně aby se neprocvakla prachovka.

Automaticky kontrola funkčních ploch a čepů třmenu...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]