Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kouřivost motoru

Od: kecachep® odpovědí: 10 změna:
Je možné,že po nalití aditiva VIF do benzínu (asi po 300km)začal motor více kouřit?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kami123
hodnocení

1x

Z motoru se normálně nekouří, ani moc z výfuku.

Více?

Možné je vše, ale kouřivost bych na aditivum nesváděl.

Leda že by se v sání uvolňovaly olejové úsady a šly do spalovacího prostoru.

Kouření většinou značí žraní oleje (kroužky, gufera, vodítka)

 

hodnocení

1x
U spousty ( skoro všech) benzínových aut se kouří chvíli z výfuku.. Hlavně v zimě a chladnu.Nahromadí se ve výfuku totiž koncentrovaná voda a ohříváním se odpařuje.. Dokáže se jí tam nahromadit opravdu hodně! A efekt je i čůrek vody za jízdy..A není to závada.Jen důsledek krátkých jízd,kdy se motor nemá šanci ohřát a voda se tam hromadí delší dobu.Šetřilkové a opatrní jezdci to mají nejčastěji..pak jim výfuk zevnitř shnije a následně prohnije skrz.. takže to šetření je dost relativní..Tento kouř je bílý, šedý a nesmrdí.Pak jsou auta se závadou vstřikování anebo ještě karburátoru a černý kouř (stejně jako diesel) značí moc paliva.I tento smrdí jinak.Pak namodralý kouř.. spotřeba oleje z různých příčin a ten je taky specifický svým smradem..

 

hodnocení

0x
Tak hlavně o JAKÉ auto s JAKÝM motorem se jedná, abychom to mohli zadat do křišťálové koule.. I benzínové auto může kouřit,ano.Ale úplně normální to není..Aditivem to nejspíš nebude.. A nebo je to motorka? Dvoutaktní? Ta musí trochu nebo trochu víc kouřit..jinak by to bylo špatně
kami123

No ona to vlastně může být i sekačka.

Taky mě to napadlo. Ale tazatel nám to snad upřesní.. doufám

 

hodnocení

0x
avatar mara21

To není možný,že by po VIF motor více kouříl,pokud se správně naředí s benzínem.Ale mohla třeba odejít lambda sonda.

Jo. Mohla.Anebo to má prázdný katalyzátor a ten ViF opravdu rozpouští staré usazeniny ve spalovacím prostoru a tak by to kouření dávalo smysl.Ale tazatel nenapsal barvu kouře..
hodnocení

Kouř je šedivý
jirib
Bílý,modrý,černý...
Bílý...těsnění pod hlavou,vložka válce nebo hlava válce...
Nechte si změřit tlaky válců,případně vám to fouká do vody(přehřívání,ubývání vody) nebo do oleje...

 

hodnocení

Doplňují - VW Tiguan 1.4 TSI 110kW r.v 2010

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]