U spousty ( skoro všech) benzínových aut se kouří chvíli z výfuku.. Hlavně v zimě a chladnu.Nahromadí se ve výfuku totiž koncentrovaná voda a ohříváním se odpařuje.. Dokáže se jí tam nahromadit opravdu hodně! A efekt je i čůrek vody za jízdy..A není to závada.Jen důsledek krátkých jízd,kdy se motor nemá šanci ohřát a voda se tam hromadí delší dobu.Šetřilkové a opatrní jezdci to mají nejčastěji..pak jim výfuk zevnitř shnije a následně prohnije skrz.. takže to šetření je dost relativní..Tento kouř je bílý, šedý a nesmrdí.Pak jsou auta se závadou vstřikování anebo ještě karburátoru a černý kouř (stejně jako diesel) značí moc paliva.I tento smrdí jinak.Pak namodralý kouř.. spotřeba oleje z různých příčin a ten je taky specifický svým smradem..
Tak hlavně o JAKÉ auto s JAKÝM motorem se jedná, abychom to mohli zadat do křišťálové koule.. I benzínové auto může kouřit,ano.Ale úplně normální to není..Aditivem to nejspíš nebude.. A nebo je to motorka? Dvoutaktní? Ta musí trochu nebo trochu víc kouřit..jinak by to bylo špatně
Jo. Mohla.Anebo to má prázdný katalyzátor a ten ViF opravdu rozpouští staré usazeniny ve spalovacím prostoru a tak by to kouření dávalo smysl.Ale tazatel nenapsal barvu kouře..
Bílý,modrý,černý... Bílý...těsnění pod hlavou,vložka válce nebo hlava válce... Nechte si změřit tlaky válců,případně vám to fouká do vody(přehřívání,ubývání vody) nebo do oleje...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.