Zdravim, kdyz radim nahoru, otacky padaji dle me nejak rychle. Rozjedu dvojku na 3000, vyslapnu spojku zaradim 3 a behem sekundy spadnou na 1500, tim padem auto cukne (nejsem schopen rychle zareagovat a poustet pri 2000), protoze spojka dorovna zbytek. Musim v zaberu prislapnout trochu plynu a dorovnat nez uplne spojku pustim. Podotykam nemam zadne delo, ale bezny benzin ford 74kw. Lze za tim videt nejaky problem? Diky
Problém je, že jsi pomalej a nebo fakt, že výrobce nenastavil do řj při sešlápnuté spojce prodlevu na držení otáček.
Vlastně ono je to i logické, protože u 1.6 74kw FF MK1 je plynový pedál lankem. Ne servem. Takže ECU nemá čím přidržet plyn. Na volnoběh tento motor DAW má obtokový bypass ventil na regulaci volnoběhu.
Takže vlastnost. Normál.
Buď buď rychlejší a nebo si pomož plynem a máš to bez cuknutí a prokluzu na spojce.
Nebo klouzej na spojce dýl (pedál nepouštěj tak rychle, ale rychle do záběru, čekej/klouzej a pak rychle pryč s nohou). Ale půjde rychleji do kopru (nijak výrazně-jde o krátkodobý prokluz).
ruda78
Dooobre. Takze vlastne idealne vyslapnout spojku, zaradit a rvat tam trochu plynu, spojku pustit. Nemam rad stani v zaberu, kdyz o cm pustis pedal vys auto cukne...takze musis byt extra presny, navic to nici spojku.
Asi bych začal vyčištěním klapky a hlavně toho obtokového ventilu, pokud je tato koncepce osazena (FF MK1). Rozebrat, aceton a štětec s přírodním chlupem (ne plastový, jinak se rozpadne a poleptá) a vypucovat.
Pak to bude blbnout méně v přechodech. Téměř neznatelně. Mě to pomohlo na opelu vectra.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.